Friday, April 21, 2017

SAH SPRM DAKWA ADAM ROSLY KETUA AMK DISNEYLAND AMPANG DIMAHKAMAH RASUAH DAN GUBAL WANG HARAM

Jahat SPRM ni kenapa alasan Adam Rosly dia menabung dari bayi dan kejayaan biznes nasi lemak sampai boleh kaya raya melampau luar biasa tidak diterima sampai dia kena dakwa di mahkamah ni!!! Bodoh punya otak penjilat hahahaha... 

Terbukti dahkan kekayaan Ketua AMK Disneyland Ampang ni dipercayai hasil RASUAH dan Penggubalan Wang Haram!!!! harap kimak yang heboh jilat jubo dan batang ice cream tu bertenang ya... dan terima lah hakikat korang bodoh piang hahahaha!!!



Lim Guan Eng Rasuah
Adam Rosly Rasuah
Rafizi Pondan Memfitnah
Anwar Ibrahim Meliwat

siapa pemimpin pembangkang bakal kena tahan dan dakwa lepas ni hehehehe??? Azmin kah? zuraida kah? Ronnie kah? Shafie kah? Suhaimi kah? Mat Sabu kah? Hanifa kah? teresa cock kah?.... rahsia!!!! belanja laaa kasi pekana teh tarik dan mee goreng mamak.. baru best sembang hahahaha... SAMA-SAMA KITA TUNGGU!!!!





Pembangkang memang suka membela OKT perasuah macam Adam Rosly ni hehehe... Lim Guan Eng pun depa bela masa kes banglow diskaun dan tanah rasuah dulu... hatta PELIWAT TEGAR pun macai dan penjilat pembangkang ni sanggup bela hahahahaha... bodoh!!!



No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.