Friday, April 21, 2017

GAMBAR HOT BERAHI SEKSI BARU IBU PERTAHAN KESEDAPAN DYANA DAP KENA CREW ZAIRIL

Anak sosial, sundal, bercumbu berahi, mesra terlampau dengan suami orang senang cerita lah dah kena crew macam superman DAP kata pun masih nak pertahankan juga berapa kena bayar ni ke sebab kesedapan sangat sampai mata jadi buta?

Pemimpin apa ni? rosak, jalang, sundal, tak ada maruah, lunyai dan tak tahu malu ini ke yang korang sebagai orang islam melayu penjilat pembangkang nak ikut dan junjung bagi memerintah negara!!!! sedar tak DAP memang perkuda anak melayu islam kita demi matlamat merampas kuasa dari pimpinan islam melayu sekarang??? DAP telah menukar pemikiran anak melayu Islam di bawah mereka menjadi lebih liberal, sosial dan kebaratan malah menerima idea pluralisme kerana di "CREW" secara terancang agar seterusnya dapat dijadikan alat untuk men "CREW" anak melayu islam lain...

Masih anda nak bersekongkol dan bersyubahat dengan kumpulan pembangkang di ketuai DAP ini???? fikirlah panjang... lihat anak anda... generasi melayu Islam yang akan datang... alangkah bala dan bencana nasib jika negara diserahkan pada mereka seperti ini!!!!

Zairil and dyana ini bukan kali pertama korang saling men"CREW" kan... hahahahaha banyak kali kantoi dah kan... so nak sembunyi apa lagi... declare jelah "partner" ke? "skandal" ke? "kekasih gelap" ke... dah sedap nak malu pula hahahaha....





TIBA-TIBA TUKAR PROFILE PIC LANGKAH NAK COVER KESUNDALAN DAN KEJALANGAN YANG TERDEDAH DAN VIRAL 

 



GAMBAR HOT BERAHI SEKSI PANAS HANGAT ZAIRIL LAKI ORANG DAN DYANA DI CREW KLIK BAWAH LAGI YA... HAHAHAHAHA



















No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.