Friday, April 21, 2017

PARTI BERSATU PPBM RETAK MUSNAH BERPECAH RIBUAN AKAN IKUT SETIAUSAHA PUSAT KELUAR PARTI

Parti bunga bersatu semakin kehilangan ahli dan pimpinan yang mana terkini pengasas, penggerak dan setiausaha pusat Parti bunga bersatu KELUAR PARTI. Dipercayai ribuan ahli Parti bunga bersatu akan turut mengikut jejak langkah ketua GKCM ini.


Punca ada 1001 sebab makin ramai keluar Parti bunga bersatu ini antaranya ialah hala tuju perjuangan yang semakin kabur, lari dari matlamat sebenar, kronisme, gaya pimpinan ala diktator, pimpinan bercita-cita menjadi PM, perjuangan demi nafsu dan dendam pemimpin tertentu, budaya cantas mencantas silang berebut tempat demi cita-cita remeh, skandal dan penyelewengan, terasa dijadikan boneka serta diperkudakan demi kepentingan individu tertentu bukan demi untuk membela rakyat dan banyak lagi....

Ezam, Khairuddin, Anina, Kamarulazman, Anas dan banyak lagi telah keluar Parti bunga bersatu ini... ANDA??? fikirkanlah... Jika baik, elok dan mulia permulanya pasti pengakhiran nya baik dan beroleh kejayaan... NAMUN jika awal-awal lagi asas permulaan dipenuhi dendam, nafsu kuasa, kejahatan dan pembohongan pasti diakhiri dengan kegagalan, kekecewaan dan kehancuran... Parti bunga bersatu PPBM adalah contoh nyata!!!











No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.