Wednesday, April 15, 2015

LAIN KALI JANGAN BAGI ANAK CINA PELUANG MACAM JHO LOW SEKARANG DIA MEMBABIKAN BALIK KERAJAAN

Percayalah sikit masa lagi Jho Low akan membabi memihak kepada Pakatan Rakyat khususnya DAP membocorkan dan memanipulasi maklumat untuk memberi ruang pembangkan menghentam kerajaan... baru sikit ni dia 'BANTAI" UMNO... tunggu kejap lagi... 
 
Itulah bagi lagi peluang pada anak cina kapiak tak sedar diri ni... cukuplah Najib oiii!!! layankan cina kapiak ni... fokus ja pada melayu bumiputera... yang memang sah-sah menyumbang kepada kemenangan BN pd pru lepas... yang nak terus menjilat bontot cina kapiak kenapa... kau bodoh ke apa? ingat cina nak bagi undi dan sokongan balik ke walau kau tabur emas dan duti pd mereka... 
jangan terus membodoh lah Najib and the gang... 
 
KENYATAAN JHO LOW

Kecewa menjadi mangsa serangan, ahli perniagaan Jho Low mendakwa sesetengah pihak dalam Umno memainkan unsur perkauman untuk memberi gambaran “budak Cina curi wang dan gunakannya beli arak”.Dalam wawancaranya dengan majalah perniagaan Euromoney, beliau berkata telah digambarkan sebagai individu utama yang menukar Terengganu Investment Authority (TIA) kepada 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

 Katanya lima lagi anggota lembaga TIA dan penasihat-penasihat seperti Goldman Sachs, JPMorgan, Boston Consulting dan McKinsey sebaliknya tidak diteliti.

Low juga menyelar apabila tindakannya berparti dan hubungannya dengan Hollywood dieksploitasi oleh pengkritik.

“Saya baut duit dan saya belanjakannya, itu saja: 'Oh, dia sudah tentu buat duit daripada TIA/1MDB'. Maksud saya semua itu hanyalah tuduhan.

“Dan kerana semua gambar saya dan Paris Hilton minum dan semua itu, kemudian kata kepada bumiputera: 'Oh, budak Cina curi wang dan belanja untuk arak'.

“Dan saya sudah tentu orang yang paling bodoh jika benar-benar buat duit daripada kerajaan dan belanja macam esok nak kiamat, itu perkara paling bodoh kamu akan lakukan,” katanya.

4 comments:

Anonymous said...

Move forward!

Anonymous said...

najib suka dibodek dan di bodohkan - terlalu agungkan cina, hellllllllll

Anonymous said...

Hancurrrrr...
kaum ni menipu dalam meniaga memang darah daging depa..
sprm pun tak nak siasat pasai depa sibok kejar pangkat dari buat keja..

Anonymous said...

yg pelik cina sial ni x sebut langsung pasal parti dapig. padahal dapig esp tony pua bersungguh2 mainkan isu ni samada di parlimen atau dlm media. tapi najib tetap bela babi hedonis ni mcm mana pun. mampusla melayu bawah najib...

jentayu

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.