Thursday, April 2, 2015

ADUN PAKATAN RAKYAT BERPAKAIAN SERBA HITAM SENGAJA HINA SULTAN SEMASA MERASMIKAN DUN PERAK






Demikianlah rupa Pakatan Rakyat Perak menghina Sultan Perak ketika pembukaan DUN Perak baru-baru ini.

Dan demikian pula reaksi yang diterima:





Sibuk saja budak kedai buku nak cari publisiti menyentil program orang

Ada yang menuntut darjah kebesaran kepada Niar dan Ngeh ditarikbalik.

Azmeer menimbulkan pandangan berikut:


Tujuan mereka bukan saja provokatif dan konon untuk peringati Lee Kuan Yew atau Chin Peng, tapi memberi signal bahawa mereka yakin ambilalih Perak.

Maka mereka tidak takut untuk tunjuk kurang ajar dan menimbulkan kemarahan pengundi Melayu. Mereka mahu kata kami tak perlu pakai songkok macam Lee Kuan Yew dan kopiah macam Guan Eng tapi dah boleh menang.

Adakah UMNO Perak sedar keadaan ini?

Dulu Ketua Bahagian telagah sesama sendiri dan ramai menentang Dr Zambery. Sekarang tak tahu lah dah damai ke belum ...

Dr Zambery ok sebagai MB dan menunjukkan kesungguhan tapi keliling dia boleh ke pakai. Ramai ex-PKR keliling dia yang mahu kuasai macam pejabat MB itu lombong emas mereka. Ada pegawai penting dia tak membantu persepsi ke atasnya. Naib Ketua Pemuda UMNO yang berassal dari pejabat Zambery dan didikan Zambery pun agak novice pandangan dan gerak kerja politiknya.

Kalau keadaan berterusan seperti suatu ketika, kembali berkuasa DAP dan kali ini, dia akan letak Melayu DAP jadi MB. Nizar lambai pun nga ngeh. 

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.