Thursday, January 29, 2015

SERANG BALAS ISU PBT LIM GUAN ENG HENTAM PAS KELANTAN SEBUAH KERAJAAN LEMAH DAN GAGAL

Hanya kerana PAS tidak setuju dengan pilihanraya PBT Lim Guan Eng dan DAP menyerang PAS Kelantan menghentam kelantan sebuah kerajaan lemah dan GAGAL. 

DAP terus menerus mahu menceroboh dan cuba melacurkan PAS dengan melihat rentetan sebelum ini DAP menentang HUDUD, Mahu Kalimah ALLAH dibenarkan digunakan kafir harbi, Bersekongkol dengan PAS-MA, menyerang Presiden PAS.. dan meletakkan PAS tidak bernilai langsung.... seumpama memperguna dan menjadikan PAS kuda tunggangan dan BONEKA demi politik semata-mata...

Apakah pemimpin dan ahli pas serta penyokong PAS mahu terus membiarkan PAS diperbodohkan DAP yang jelas KAFIR HARBI... kata pejuang ISLAM... tapi kenapa mahu terus jilat punggung DAP... tak mahu tentang dan tinggalkan KAFIR HARBI LAKNATULLAH DAP???? Islam hanya tinggal pada nama... Islam hanya tinggal pada sebutan... Islam hanya ALAT... PAS WAJIB BERTAUBAT!!!


1 comment:

Anonymous said...

DAP GAGAL URUS CEC ELECTION..
BONGOK BETUL.......
INGAT DIA PANDAI.......

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.