Tuesday, January 13, 2015

SI BABI SEPET CELAKA ERIC PAULSEN YANG MENGHINA KHUTBAH JUMAAT DAN ISLAM DITANGKAP POLIS




Betul polis berjaya tangkap babi ini tapi lepas itu apa tindakan??? setakat tangkap dan dapat hukuman ringan atau denda babi-babi ni banyak duit boleh upah peguam putar alam yang hebat... Dapat pulak kes di timbang tara oleh manusia yang 'ting tong'... akhirnya akta hasutan jadi bahan jenaka dan lawak kisah dongeng kempen pakatan TIPU rakyat. 

Kami berharap kali ini si babi mata sepet Eric Paulsen cina perasan dia orang putih ini dijatuhkan HUKUMAN seberat-beratnya... biar hukuman itu menjadi pengajaran dan gerun kepada keturunan babi sepet yang tidak putus-putus menghina Islam...  
KUALA LUMPUR 12 Jan. - Polis Diraja Malaysia (PDRM) menahan Pengarah Eksekutif Lawyers For Liberty, Eric Paul­sen yang mengeluarkan kenyataan menuduh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) mempromosikan fahaman ekstremis di negara ini.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar yang mengesahkan perkara tersebut melalui laman Twitter miliknya berkata, PDRM baru sahaja menangkap Eric di pejabatnya, Brickfields kira-kira pukul 9.45 malam ini.

“Kita telah menahan Eric. Soal siasat akan dijalankan dan perintah tahanan reman bakal dikeluarkan,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Kenyataan yang dikeluarkan Eric kelmarin menuduh Jakim menyebarkan fahaman itu pada setiap Jumaat yang dipercayai merujuk kepada khutbah solat Jumaat kepada umat Islam menerusi laman sosial Twitternya.
Advertisement


Menurut Khalid, tindakan akan diambil ke atas pihak-pihak yang mengeluarkan kenyataan tidak bertanggungjawab.

“Hati-hatilah dalam memperkatakan sesuatu. Jangan berkata-kata yang mengundang PDRM mengambil tindakan,” katanya.

Beliau bagaimanapun tidak mengulas mengenai tuduhan yang bakal dikenakan ke atas Eric.

Semalam, Khalid dilaporkan berkata, polis akan membuka kertas siasatan mengikut Akta Hasutan 1948 berhubung kenyataan Eric terhadap Jakim.

Pelbagai pihak termasuk Jakim telah mengkritik kenyataan Eric yang menganggap beliau cuba melakukan provokasi ke atas umat Islam.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.