Thursday, August 21, 2014

"KUBUR MOVE" atau "LANGKAH KE KUBUR" TAHNIAH RAKYAT KELANTAN BAKAL MENDAPAT MENTERI BESAR BARUD

Anwar dijangka akan melaksanakan strategi baru iaitu "KUBUR MOVE" atau "LANGKAH KE KUBUR" untuk meletakkan diri beliau sebagai MB. 

Perisik dalam PKR memberi tahu bahawa teori langkah kajang telah membuka lembaran baru bagi membolehkan kesemua kerabat ANUwar menjadi Menteri Besar... pendedahan menggambarkan untuk meletakkan Azizah diselangor... kini ANUwar di kelantan dan Nurul di pulau pinang... sebelum PRU akan datang bagi menguatkan dinasti ANUwar BERAHIm...

Cocok sekali keperibadian, keimanan dan kebersihan ANUwar untuk memimpin negeri yang islamik macam kelantan... Nik Aziz dan Hadi dijangka menentang pada mulanya dan seperti biasa... akan patuh, akur dan tunduk bila ditekan oleh PKR dan DAP... akhirnya ANUwar akan jadi MB juga...

Tahniahlah kepada penyokong PKR dan Pakatan rakyat... ikutlah sekali ya... "KUBUR MOVE" atau "LANGKAH KE KUBUR"




Kerusi DUN N01 Pengkalan Kubor adalah milik PKR. PKR telah meletakkan Hassan Ibrahim bertanding pada tahun 2008, kalah dengan majoriti 100 undi. Tahun 2013 pula, PKR telah melatakkan Saharun Ibrahim, juga kalah dengan majoriti 1,736 undi. Untuk PRU14, tidak ada calon yang layak selayak-layaknya melainkan Ketua Umum (KETUM) sendiri iaitu Anwar Ibrahim. Kalau beliau menang, beliau selayaknya ditabalkan sebagai Menteri Besar Kelantan. PAS duduk diam-diam cukup. Jangan bising. Selama ini mereka hanya menjadi lembu dicucuk hidung PKR dan DAP. Apatah lagi selepas boneka Anwar Ibrahim, Timbalan Presiden Mat Sabu mengambilalih kepimpinan PAS kelak, apa lagi yang tinggal buat PAS. 

Rafizi Ramli tidak perlu berfikir mendalam untuk menyingkirkan mana-mana ADUN seperti yang beliau lakukan untuk "Kajang Move". Dr Wan Azizah sudah sesuai benar ditabalkan sebagai Menteri Besar Selangor, dengan perkenan Sultan, kalau Allah izinkan. Nurul Izzah kita fikir kemudian di negeri mana pula kita hendak letak beliau sebagai Menteri Besar. Andai kata Lim Guan Eng tidak melantik isterinya menjadi Ketua Menteri Pulau Pinang kelak, kita boleh mengemukakan cadangan agar Nurul Izzah bertanding di sana. Amacam?


ANUwar BERSIAP SEDIA UNTUK

"KUBUR MOVE" atau "LANGKAH KE KUBUR"
ANUWAR BAKAL KENCINGKAN LAGI


KULIAH RUJUKAN POLITIK TERHEBAT MELINEUM INI

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.