Tuesday, October 22, 2013

RAJA PUTAR ALAM ANWAR KATA PEMBANGKANG SOROK BAJET ALTERNATIF 2014 TAKUT KERAJAAN DAN NAJIB TIRU???



Alkisah pada minggu lepas Ketua PEMBANGKANG Anwar Ibrahim melaungkan kepada rakyat Malaysia bahawa mereka (Pakatan Pembangkang) akan membentangkan Belanjawan 2014 pada hari Selasa di Dewan Rakyat.
MACAM BIASA ia hanyalah sandiwara dan permainan Anwar yang terkenal dengan penipuan dan mainan persepsi konon tak DIBENTANGKAN atas alasan mengelak kerajaan BN "menciplak" idea dan rangka belanjawan pembangkang.
NAK BENTANG Belanjawan 2014 sedangkan mereka bukan kerajaan poon? 
 
Kalau setakat di atas kertas... tidak mempunyai sumber kewangan... DAN PALING UTAMA bukan pihak yang sebenar mengurus negara, BOLEH SAJA kata macam-macam untuk buat itu dan ini serta janji bulan dan bintang untuk Belanjawan 2014 nanti... KESIMPULANNYA - Cakaplah apa sahaja pasal Belanjawan 2014, tetapi hakikatnya, mereka tidak mampu melaksanakannya.
Nasihat penulislah... Sebelum berhajat untuk membentangkan Belanjawan 2014 peringkat kebangsaan adalah lebih baik Baik Anwar MERANCANG bagaimana membela nasib orang Melayu di Pulau Pinang yang dianaktirikan oleh Cina DAP dan juga meningkatkan sosio ekonomi rakyat Kelantan yang kini ramai berhijrah ke luar Kelantan. 

Jagalah Selangor, Pulau Pinang dan Kelantan... bagi jadi NEGERI MAJU sebelum nak main wayang dan berbohong macam-macam lagi... Nak janji macam-macam konon... pegi tunaikan janji manifesto PRU 12 dan PRU 13 dulu lah... sebelum nak sibuk2 jaga negara pundek Anwar tu kena jaga dan urus dulu jangan bagi mengganas!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.