Tuesday, October 22, 2013

CHUA JUI MENG HINA AL QURAN TAFSIR SESUKA HATI KONON DIBIMBING YUSUF QARDAWI

Sudahlah mempermainkan dan menghina Al-Quran dengan sukahati salah tafsir ayat Al-Quran sekarang dia claim dibimbing Yusuf Qardawi pula apa punya celaka cina babi chua jui meng ni! 

Orang Islam dalam pakatan rakyat bodoh ke apa? 
Tengok aje ke dan biarkan pemimpin KAFIR mereka menghina, mencerca dan melacur Al Quran, Kalimah Allah dan Islam?
Tak terdetik ke kalian nak memperbetulkan keadaan dan membela ISLAM dan KALIMAH ALLAH ni?


Banyak pihak membuat kecaman (baca Malaysiakini, di sini), termasuk ulama PAS sendiri, apabila Naib Presiden PKR dan Presiden PKR Johor, Chua Jui Meng yang membuat tafsiran Al Quran sesuka hati beberapa hari lepas. Hari ini Chua Jui Meng kembali dengan auta terbaru dan membuat lawak antarabangsa apabila mendakwa beliau dibimbing oleh Sheikh Yusuf Qardawi, yang didakwanya Presiden Majlis Ulama Sedunia.
Seperti "big boss"nya Anwar Ibrahim, yang sikit-sikt menggunakan nama Yusuf Qardawi, Chua Jui Meng juga tidak terkecuali. Siapa Chua Jui Meng yang mendapat keistimewaan dibimbing oleh ulama terkenal itu? Bila masa pula Syeikh Yusuf Qardawi bertemunya untuk proses bimbingan Tafsir Al Quran? Mungkin Chua Jui Meng berguru dengan Yusuf Qardawi melalui "Skype" tak tahulah pula CTS.


Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2013/10/chuajuimeng-mungkin-sudah-gila-apabila.html#BJcqr4joWsFX8Bxp.99

1 comment:

Anonymous said...

Ahli kitab tak makan babi... Tak main buntut.. Tlg bezakan, skrg ni dah tak ada lg ahli kitab..

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.