Wednesday, October 23, 2013

PEMIMPIN TERENCAT TIAN CHUA PKR MEMBODOHKAN DIRI DALAM TWITTER

Kebijaksanaan dan ketinggian "akal" pemimpin sentiasa dapat dilihat menerusi tindakan, kenyataan dan komen yang diutarakan dalam sesuatu isu. 

Dalam hal ini amat malang dan bencana buat mereka yang mengundi TIAN CHUA Ahli Parlimen Batu kerana sudah acap kali TERSERLAH kebodohan dan kebangangan babiliau.

Amat memalukan bagi seorang Ahli Parlimen yang tidak dapat membezakan di antara "Government Service Tax" yang digunapakai selama ini dengan "Goods & Services Tax" yang masih belum diluluskan di Parlimen. 

Ahli Parlimen Batu membebel di Twitter menuduh seolah-olah Kerajaan telah melaksanakan cukai "Goods & Services Tax (GST)" yang belum diluluskan.

Beliau dengan bangga menunjukkan bukti resit parkir pasar borong DBKL. 


Hendak salahkan Kerajaan sebaliknya diri sendiri nampak kebodohannya. Government Service Tax" berbezalah bodoh dengan "Goods & Services Tax". Jangan samakan kerajaan BN dan kerajaan negeri PICIAN yang ditadbir Pakatan Rakyat...

Buat malu sama Rakyat Batu memilih Tian Chua sebagai Ahli Parlimen! INILAH dikatakan PEMIMPIN MEE SEGERA tak tahu hujung pangkal tiba-tiba naik jadi pemimpin akibat ketandusan bakat dalam Pakatan Rakyat.


KREDIT :  http://khairulryezal.blogspot.com/2013/10/tianchua-tak-dapat-bezakan-government.html#IWZtjYEiBtyxzSGk.99

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.