Thursday, September 12, 2013

ISU POLIS RAJA DI MALAYSIA PATUT RTM GAGAL PERANG PROPAGANDA DAN PSYWAR MEMBANTU KERAJAAN

Tag line "Polis Raja Di Malaysia" mewarnai isu sensasi masa kini denga ramai MEMPEROLOK-OLOK RTM dan PDRM hasil penyiaran bahan SILAP oleh RTM media atau saluran no1 kerajaan. 

Kalau ini lah kualiti yang RTM pamerkan BAIK TUTUP sahaja kemudian swastakan supaya setanding dengan TV Free perdana lain maupun berbayar NAMUN dengan mengekalkan AGENDA menarik, menjelas dan mempengaruhi rakyat agar menyokong kerajaan.

DAH LAMA DAH RTM lesu,layu dan longlai GAGAL dan terus GAGAL memenangi PEPERANGAN Persepsi dan Propaganda menetang PEMBANGKANG... SESUATU KENA DILAKUKAN sebelum PRU14 ini... fikirlahhh... Hoiii!!!! gaji bayar mahal buat apa kalau kau duduk mengangkang je... baik lantik blogger je pegang TV tu aoiii!!!

1 comment:

Anonymous said...

Bodoh punya media Malaysia kalau bak-bak berita luar negara, memang akan tetap gelarkan kongres terutamanya Filipina sebagai "Parlimen" Bangsat! Bangsat! Bangsat! Hidup pembangkang selamanya!!!!!!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.