Friday, September 6, 2013

WOW! MAU TERPILIH JADI DUTA JOM IKUT ZAHRAIN PENGKHIANAT YANG BERTAUBAT LAGI LAYAK BERBANDING AHLI UMNO YANG SETIA

Bukan susah jika anda bercita-cita mau jadi DUTA mudah, senang dan sayur sahaja yang penting anda perlu BERUPA MEMBACA SITUASI, BIJAK MENGIPAS, PANDAI AMBIL PELUANG, BERSEDIA MENGKHIANAT DAN MENEMPATKAN DIRI DENGAN GOLONGAN YANG TEPAT.

LANGKAH PERTAMA : Sertai Pakatan Rakyat LAWAN UMNO dan BN


LANGKAH KEDUA - Kutuk dan Maki UMNO dan BN serta pemimpinnya kaw kaw bagi mendapat perhatian semua orang



LANGKAH KE TIGA - Bila rasa tak dapat apa yang nak dalam Pakatan Rakyat suarakan ketidak puasan hati dengan terbuka start PUJI-PUJI UMNO dan BN serta paling penting PM UMNO


 LANGKAH KE EMPAT - Lawan dan khianati BOS, dedah dan bocorkan segala rahsia biar padan muka PR ha ha ha....

LANGKAH KE LIMA -Keluar PK dan konon tubuh konsensus BEBAS tetapi PRO BN... ermmm


LANGKAH KE ENAM - Sertai UMNO paling penting serah kepada PM sendiri baru PM SAYANG muahhhh!!!!1


LANGKAH KE TUJUH - Bantai ANWAR Kaw Kaw dalam PARLIMEN sampai anwar terkencing dan KELUAR Dewan... Najib bertambah SAYANG muuahhhh!!!
 

 LANGKAH KE LAPAN - Ya saya berjaya dilantik DUTA MALAYSIA ke INDONESIA


 Menteri Luar, DS Anifah Aman mengesahkan bahawa bekas Ahli Parlimen PKR Bayan Baru, DSZahrain Mohamed Hashim telah dinamakan sebagai Duta Besar Malaysia ke Indonesia. Beliau berkata kepada pemberita dalam majlis rumah terbuka Aidilfitri Kementerian Luar di sini semalam:
"Kami telah memutuskan untuk melantik beliau sebagai Duta Besar Malaysia yang baharu ke Indonesia dan kini dalam proses memaklumkan kepada kerajaan Indonesia. Bagaimanapun, tarikh memulakan tugas rasmi belum dimuktamadkan kerana menunggu kelulusan daripada kerajaan Indonesia. Kami tidak pernah melihat latar belakang beliau, latar belakang politik dan fahaman politik. Bagi Wisma Putra, kami cuba meletakkan orang yang terbaik yang ada untuk jawatan (duta) di mana-mana negara tertentu."
Jika mengikut sudut pandang Anipah Aman, daripada 3.3 juta orang ahli UMNO yang berdaftar SETIA, IKHLAS, JUJUR dan BEKERJA UNTUK PARTI PENUH GIGIH SELAMA INI tidak ada seorang pun yang terbaik untuk menjadi Duta ke Indonesia
 
Insan yang terpilih sebagai Duta Indonesia adalah seorang yang pernah memburukan UMNO, menghina Tun Dr Mahathir Mohamed, dan pernah berkata Malaysia sebuah negara zalim di bawah pemerintah BN/UMNO.
 
Antara bekas pemimpin pembangkang lain yang diberi kelebihan adalah Ezam Mohd Nor bekas Ketua AMK Nasional, dilantik jadi Senator oleh PM selepas berjanji akan mendedahkan 7 buah kotak yang kononnya mengandungi semua rahsia Anwar Ibrahim namun sehingga kini masih senyap. 

Zulkifli Nordin bekas Ahli Parlimen Kulim Bandar Bharu yang teruk menghentam dan memfitnah Tun Mahathir juga Pak Lah pula diangkat menjadi calon BN di Shah Alam pada PRU13. 

Lokman Noor Adam, bekas Setiausaha AMK dan juga Ketua AMK Johor yang dahulu pernah membakar bendera UMNO, menghina Tun Mahathir juga diangkat menjadi wira ulung dalam UMNO sehingga berani bertanding Naib Ketua Pemuda UMNO dengan modal pernah bersama Anwar dan akan londehkan Anwar.

TERBAIK LAH DS NAJIB TUN RAZAK APAKAH DAPAT ARAHAN DARI KITCHEN CABINET LAGI KE??? 

2 comments:

Anonymous said...

Era Najib adalah era meminggirkan ahli dan penyokong UMNO...

Anonymous said...

Zahrin punya mission di indon cukup mencabar dia kenal network anwar disana, anwar kerap gunakan network dia diindon dan ini cukup merbahaya pd negara, pelantikan zahrin yg cukup kenal anwar luar dlm adalah tepat.

Org lama

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.