Thursday, September 12, 2013

BAGI TANGLUNG FREE BUKAN DAPAT TERIMA KASIH NAJIB DAPAT CACI MASIH TAK SEDAR LAGI KE???

Orang LAMA kata "Buat Baik Berpada-Pada, Buat Jahat Jangan Sekali" bagi saya DS NAJIB kena hayati pepatah ini dan CUKUPLAH memberi dan terus memberi kepada Cina yg sohehnya merupakan DOg n PIg (DAP).

Terima kasih kepada BLOGGER Big Brother : UNSpinners yang memberi perhatian kepada blog IDEALIS MALAYSIA (artikel sini). 



Betul dan kami setuju DS Najib PM bagi satu Malaysia dan kerana itulah dia kena ingat KUASA ditangan dia maka dia WAJIB memperbetulkan apa yang berlaku dalam masyarakat di mana ketika ini MELAYU dan BUMI merasakan "CINA diutamakan MELAYU BUMI di tinggalkan" demi raih sokongan politik.  

Malah selepas hanya 5% dari keseluruhan Cina yg sohehnya merupakan DOg n PIg (DAP) menyokong BN DS Najib masih terus memberi dan memberi kepada Cina TANPA ada usaha, tindakan dan rancangan bagi MENINGKATKAN dan MENAMBAH kemudahan, kebajikan serta faedah juga bantuan kepada MELAYU dan BUMIPUTRA. Apa signifikan nya Cina DOg n PIg (DAP) 5 % memberi undi berbanding lebih 65% Melayu... SIAPA yang WAJIB kita JAGA???

Mungkin kerana itu artikel sahabat saya agak KERAS dan LANTANG kerana teguran demi teguran serta nasihat cara BAIK tidak DIDENGAR DS Najib dan PUNAISIHAT dikeliling dia. ARTIKEL IDEALIS SEBELUM INI : http://idealismalaysia.blogspot.com/2013/08/najib-love-chinese-muuahhh-bagi-cina.html

APAPUN sah, pasti dan confirm Cina yg sohehnya merupakan DOg n PIg (DAP) ini TIDAK AKAN BERPATAH BALIK menyokong BN dan UMNO. Taktik baru perlu dibuat jangan teruskan taktik "memberi". DS NAJIB kena CONTOHI SINGAPURA di mana PM

APA yg DS Najib dan melayu dapat walaupun terus membela Cina DOg n PIg (DAP) ini??
Bak kata pepatah "BERI SUSU dibalas TUBA" itulah perangai Cina DOg n PIg (DAP) sekarang..
.
JADI Berhentilah bantu Cina DOg n PIg (DAP) ini kerana bangsat CINA perlu DIAJAR dan DIPINGGIRKAN supaya sedar INI NEGARA MALAY sia bukan CINA sia. 

Kalau Cina DOg n PIg (DAP) nak sangan negara CINA sia boleh je sila serah kerakyatan berambus balik negara CINA lepas tu tubuh parti Cina DOg n PIg (DAP) lawan parti Komunis Cina berjaya menang pilihanraya BUATLAH Negara CINA SIA kau tu...


terbukti wahhhh!!! Cina DOg n PIg (DAP) LOVEEESSSS Tanglung NAJIB MUAAHHHH

1 comment:

Anonymous said...

Untuk kaum cina dsn sanggup buat saja. Nama tukar, baju tukar, pukul gong, sekarang nak bagi tanglung. Untuk melayu apa dia buat untuk raya yg lepas.. habuk..tolonglah berubah..

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.