Thursday, April 14, 2011

TERUKTI ANWAR BAPAK PENIPU! : RAJA PETRA AKUI ANWAR SURUH FITNAH NAJIB DALAM KES PEMBUNUHAN ALTANTUYA

Salam Perjuangan,

Kebenaran pasti mengatasi kebatilan... janji Allah itu benar dan pasti... lewat atau cepat bantuan Allah itu hanyalah untk menguji keimanan, ketakwaan dan keyakinan kita kepada Allah SWT.

Sah malahan terang lagikan tersuluh! Anwar Bapak Penipu Paling Besar dalam Malaysia!


kalau tak kenal ni bapak penulis penipu dan putar alam di laman cyber Raja Petra Kamarudin AKA Pundek... Di sumber utama penyebaran pelbagai fitnah terhadap pentadbiran Dato' Najib dan UBN selama ini dan yang paling panas fitnah DS Najib Dan DS Rosmah terlibat dalam pembunuhan Cina Kapiak Altantuya...

Mungkin sbb nengok Anwar dah goncang & bakal tumbang sbb rupanya yang jadi tuan dia lebih JAHAT DARI IFRIT & IBLIS... lagipun Pakatan pun bakal ranap... RPK tanpa melengahkan masa lantas mengkhianati Anwar dan cuba cari"tuan" baru... lebih kurang hantu raya lah... dengan kmendedahkan cerita sebenar bahawa cerita Najib & Rosmah terlibatb dalam pembunuhan Altantuya adalah PENIPUAN dan PEMBOHONGAN SEMATA-MATA...

Siapa dalang CELAKA dan penipu ni??? ya ini dia...

TOK DALANG - Anwar Ibrahim Al Juburi El Liwati OhMega
PENAMBAH PERISA - Din Merican Lahannati
ORG TENGAH - Nik Nazmi Iblisi

Beliau mengaku didesak membuat Surat Akuan Bersumpah ( Statutory Declaration ) mengaitkan pembunuhan Altantuya dengan Perdana Menteri. Secara jujur, beliau mengaku bahawasanya Anwar Ibrahim adalah tok dalang utama yang memberi 'green light' untuk memfitnah DS Najib, setelah dipujuk oleh Nik Nazmi dan Din Merican.


Dalam Surat Akuan Bersumpah tersebut, RPK tidak pernah mendakwa DS Najib dan DS Rosmah terlibat dalam pmbunuhan Altantuya. Semuanya atas desakan Anwar Ibrahim. Mustahil baginya DS Rosmah sanggup membuat perkara tersebut.

ALLAH DAH BAGI LAGI PETANDA... APA LAGI WAHAI SAUDARA KU!
Jangan kau lari dari kebenaran... terimalah... bukalah mata dan hatimu... sebelum Allah tutup selama-lamanya...

"Kerana sebenarnya bukan mata yang buta, TETAPI YANG BUTA IALAH HATI DI DALAM DADA .” (Surah al-Hajj, ayat 46)...

"Dan antara meraka ada yang memperdengarkan kepadamu (al-Quran), padahal Kami te;ah jadikan tutupan berlapis-lapis atas hati mereka, yang menghalang mereka daripada memahaminya, dan Kami jadikan telinga mereka penyumbat (yang menjadikan mereka pekak)." (Surah al-An'am 6:25)

5 comments:

Anonymous said...

jika dia berkata benar, sekalipun kita sukar nak percaya dia lagi,
terbuktilah selama ini tuduhan itu hanya fitnah. jadi, semua blogger dan tukang komen yg menyebarkan dan menjaja cerita itu sepanjang masa akan terpalit dgn dosa fitnah betul tak? fikir2kan..

Anonymous said...

dosa ke kutuk dan fitnah orang....
tang ni kena tanya tuan guru dulu...atau kena daftar jadi ahli...baru maksum.....hehehehe

AKIL BALIGH said...

Sapa dah msk ahli PAS dijamin syurga... bebas buat apa sahaja... he he setakat kutuk sikit tak dosa ahhh... Nik ajis bleh ampunkan Anwar, Elizabeth dan ADUN yg kantai bawal lari anak org... inikan ngumpat cikit he he he...

Kuntilanak said...

Peh... nak tgk jawapan Pakatan lepas ni... sure depa pusing lagi... depa takkan ngaku salah punye... tengoklah PARTI ISLAM sure kuar fatwa/hadis sokong ha ha ha

SPA Workers said...

patut aku rasa nampak anwar aritu kat SPA he he he... rupanya memang dia nak "servis" he he he...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.