Wednesday, July 2, 2008

Kes Anwar Liwat - Hasil Pemeriksaan HKL

Artikel dipetik dari pada sumber di http://editorialblog.blogspot.com/2008/07/apa-kata-editor-msm-bhg-40-laporan-dna.html

Hasil pemeriksaan kesihatan yang dilakukan ke atas pembantu khas Datuk Seri Anwar Ibrahim, Mohd Saiful Bukhari Azlan, 23, di Hospital Kuala Lumpur mengesahkan bahawa Anwar terbabit dalam kes liwat yang dilaporkan berlaku Khamis lalu.

Mohd Saiful membuat laporan polis pada Sabtu dan kurang daripada 72 jam beliau dibawa untuk melakukan pemeriksaan di HKL. Editorialblog diberitahu bahawa kesan DNA Anwar ditemui pada Mohd Saiful. Pengecaman DAN itu dapat dilakukan dengan mudah kerana laporan DNA Anwar Ibrahim memang sedia ada berdasarkan kes terdahulu.

Laporan perubatan itu sudah diserahkan kepada pihak polis. Dimaklumkan bahawa tindakan Anwar yang tidak membuat persediaan rapi, termasuk tidak memakai kondom ketika kejadian yang didakwa Mohd Saiful itu menyebabkan identiti Anwar dapat dikesan.

Pemeriksaan kesihatan dilakukan ke atas Mohd Saiful kurang 72 jam selepas kejadian liwat itu berlaku dan berdasarkan tempoh berkenaan, kesan DNA pada dirinya masih dapat menunjukkan bukti jelas. Selain pemeriksaan kesihatan ke atas Mohd Saiful, kehadiran Anwar di Kondominium Desa Damansara juga dapat dibuktikan apabila kediaman mewah itu dilengkapkan dengan CCTV.

7 comments:

PemudaMalaysia said...

hissssh... betul ke maklumat tu? sahih ke? takkan pemimpin macam Anwar ada perangai macam tu... tak logik... tengok berita2 lain dulu...

Anonymous said...

Kalau betul habislah DSAI... kira membuktikan dakwaan kes dulu dia meliwat benarlah... tapi harap tak benar lah dan kerajaan ekna terlus jgn masuk campur kang tak pasal-pasal kita kena REFORMASI !!!!

odeen said...

DNA ooo..Menarik...Boleh percayakah? Saya bimbang juga bila kerajaan nak meluluskan Akta DNA tidak lama lagi..takut ia disalah gunakan oleh pihak tertentu yang berkepentingan...
Sememangnya saya tidak arif terhadap undang-undang...Namun Kes Liwat sememangnya tidak sama dengan kes rogol...Dalam kes rogol sememangnya kita sangat kasihan kepada mangsa kerana mangsa adalah wanita yang lemah dan sememangnya mudah menjadi mangsa lelaki. tetapi kes liwat ni agak berlainan. Kes liwat ni adalah lelaki dengan lelaki. Sama seperti wanita dengan wanita. Cuba kita fikirkan jika suami mengadu didera atau dipukul oleh isterinya.Siapa yang harus kita pertahankan.Jika berlaku liwat semestinya kita secara terus terfikir bahawa kedua-duanya rela dan suka sama suka. kalau dah suka sama suka buat apa nak lapor pada polis bukankah memalukan atau mengaibkan diri sendiri. Itulah maksud saya buat apa kita kasihan kepada orang seperti ini. Kalau sekali dia orang buat perkara terkutuk tak apa, ini berkali-kali. Seolah-olah mereka tidak rasa bersalah dengan perbuatan yang pertama. Kemudian mereka buat laporan dan mengaku melakukannya. Mereka cuba menunjukkan kepada kita bahawa mereka patut dibela. Kita nak bela orang seperti ini yang seolah-olah tak serik melakukan perkara terkutuk itu. Mereka cuba mempermainkan perasaan kita ini. Saya tidak menuduh saiful melakukannya tetapi beliau sendiri yang mengaku diliwat. Sebaliknya kita tak boleh percaya terus Anwar meliwat beliau kerana belum terbukti lagi dan beliau tidak mengaku.Kalau dah ada bukti kukuh dan tanpa keraguan pasti kita percaya. Itulah maksud saya..sepatutnya kita merasa jijik dengan perbuatan orang sperti ini, bukannya kasihan...Ini bukan mangsa rogol tetapi LIWAT...Keluarga saya memang ada orang seperti ini, dan dia tidak melaporkannya kerana mengaibkan dirinya sendiri..dan saya memang tidak menyukai sifat luar tabiinya itu apa lagi kasihan denmgan dia ni...sebab tak makan nasihat.

Anonymous said...

ada mata pandang... ada telinga dengar...

AbgYgLemah said...

mula2 ingat anwar saje kot gesel pastu terus masuk ha ha ha... pastu macam best... pas 2 3 kali nyesal pulak... ingatkan idola diatu baik sgt rupanya betul cam yg org2 tuduh2... so demi negara yg tercinta dicurahkan bakti penih setia... so merelakan diri berkorban dedahkan perbuatan Nuar Brahim supaya semua tahu sape anwar sebenarnya...

Anti-Liwat said...

Salam...
to brother ODEEN 1st of all releks jgn emo sgt beb... fikir dgn waras... ke taksub sgt dgn pemimpin munafik ko tu....

odeen said : Jika berlaku liwat semestinya kita secara terus terfikir bahawa kedua-duanya rela dan suka sama suka. kalau dah suka sama suka buat apa nak lapor pada polis bukankah memalukan atau mengaibkan diri sendiri.

- tulis biar fikir dulu... ni ko rasa Anwar dgn saiful suka sama suka la so tak payah kecoh2, kepala ko Anwar ni konon pemimpin Islamik... nak pimpin negara... dan macam2 benda dia janji pd rakyat yg best2... ramai jdikan dia idola... KALAU DIA SEX LUAR TABII @ LIWAT rakyat patut tahu dan hukum dia... 1. Allah Laknat Golongan ini... 2. Rakyat ditipu konon Anwar Islamik sgt sampai terpengaruh sokong dia.... 3. Nak ke kita dipimpin oleh org macam ni... ko balik fikir masak2

odeen said : Keluarga saya memang ada orang seperti ini, dan dia tidak melaporkannya kerana mengaibkan dirinya sendiri...

patut ko sokong sgt pemimpin munafik ko sbb ko ada baka gay macam dia... sebelum ko kecoh2 nak bela Al-Juburi ni ko settlekan dulu masalah keluarga ko yg juga suka meliwat dan terliwat... dok sibuk2 nak nasihat bg pendapat konon tu keluarga sendiri tak terbela... golongan Laknatullah ni klu family tahu dan tak usaha sehabis2 utk suruh dia bertaubat nescaya dptlah saham sikit nanti tu...

odeen said : Kalau sekali dia orang buat perkara terkutuk tak apa, ini berkali-kali. Seolah-olah mereka tidak rasa bersalah dengan perbuatan yang pertama. Kemudian mereka buat laporan dan mengaku melakukannya. Mereka cuba menunjukkan kepada kita bahawa mereka patut dibela. Kita nak bela orang seperti ini yang seolah-olah tak serik melakukan perkara terkutuk itu.

bro saiful dah insafla ni... dia pd mulanya culture shock kut... dia sanggup tampil n buat pengakuan demi selamatkan rakyat Msia macam ko lah yg agung2kan Al Juburi... konon Islamik sgt... nak dia sanggup dpt malu dan dihina demi dedahkan topeng sebenar Anwar ni... ni kira insaf abis la... ko naka pa lagi... biar mahkamah tentukan... BERANI KERANA BENAR TAKUT KERANA SALAH BEB...

p/s semak dgn kengkawan 1 batch Al Juburi di Hostel dulu ramai tak kena dgn Anwar pastu kita bincang lagi...

odeen said...

Wahai anti-liwat...Saya tak sokong Anwar kerana dia bukan peliwat sejati...saya pasti dia tak buat kerja tu...Yang saya sokong saiful sebab dia berani mendedahkan dirinya peliwat(orang diliwat)...itulah saya nak dapatkan no telefon dia supaya boleh juga saya liwat dia atau kalau dia tak nak biar dia sajalah LIWAT SAYA..apamacam best tak..cadangan saya nie..

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.