Friday, November 24, 2017

DEMI DENDAM KUASA MAHATHIR SEMBAH BANDUAN PELIWAT ANWAR MELANCAPI LELAKI LAIN

Dalam sesi dialog town hall bersama anak muda di Petaling Jaya mahathir ditanya jika beliau masih berpegang dengan dakwaan beliau bahawa ketua umum HARAPAN Datuk Seri Anwar Ibrahim telah 'melancapkan lelaki lain'.... Mahathir tak jawab pun ya/tidak... dia punya pusing mak aiii... sah keturunan mamak karala yamen hehehe... sudahlah Mahathir spin berbohong!!!!

Merujuk kepada sidang akhbarnya yang turut dihadiri wartawan luar negara selepas memecat Anwar pada 1998 dimana beliau beritahu ada interbiu wanita yang adakan hubungan seks dan lelaki yang terlibat liwat dengannya dalam proses untuk siasat sendiri dakwaan itu.

Beliau sendiri cakap dalam sidang akhbar itu dari keterangan mereka bahawa bekas timbalannya bukan saja meliwat malah dalam proses itu 'melancapkan lelaki lain'.

 
"Orang seperti ini tidak boleh dibenarkan jadi pemimpin negara seperti Malaysia,"tegasnya. 
 
So tak payahlah kita percaya mahathir betul sokong pakatan... dia sedang perkuda PKR PAN DAP untuk jatuhkan kerajaan BN demi naikkan anak boboi manja kesayangan mukeriz supaya dapa jadi PM heheheheh!!!!

Demi BOBOI manja mukhriz nak jadi PeyeM... Mahathir sanggup menjilat pungkok anwar banduan kaki liwat Yeyehhh!!!! berusaha perkudakan PKR dan Pakatan... kita tengok sapa yang kena!!!




TAK SETUJU ANWAR PELIWAT KAKI MELANCAPI LELAKI LAIN diangkat sebagai PM... sebab terjebak terpaksalah pura-pura main telefon hahahahahah!!! pandai kau mamak kutty hehehehe

Kini berbaik-baik dengan ANwar kononnya... tahukah anda apa yang dibincangkan?

SUMBER BACA SINI : https://www.malaysiakini.com/news/402844

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.