Wednesday, September 6, 2017

DS NAJIB DIJEMPUT PRESIDEN LAWAT AMERIKA MAKSUDNYA PEMBANGKANG BOHONG LA KATA NAK KENA TANGKAP

Kalau bersalah dan lakukan jenayah tak akan lah PRESIDEN AMERIKA sendiri jemput suruh melawat negara dia siap jadi tetamu khas dibentangkan karpet merah.... so betullah terbukti apa yang pembangkang kata kat DS Najib ni BOHONG, TIPU dan FITNAH lah... 



Pembangkang lah yang dari dulu sibuk menyalak dan menyondol tabur fitnah konon DS Najib akan ditangkap jika menjejak kaki ke Amerika dan konon akan didakwalah....Susulan jemputan ini... Pembangkang terdesak nak nampak baik demi cover cerita BOHONG, TIPU dan FITNAH terhadap DS Najib selama ini sampai  Lim kit Siang menulis surat terbuka demi menggagalkan lawatan tersebut... 

Antara yang disebut Kafir Harbi Laknatullah ini, “I am issuing this open letter to all you cabinet ministers to urge the cabinet to take a patriotic stand at your meeting this Wednesday, the eve of our 60th National Day, to veto Prime Minister Najib Abdul Razak from visiting the White House to meet US President Trump on Sept 12, since the US government has virtually branded the Malaysian Prime Minister a kleptocrat by being “MO1.”

Malah kuda dan boneka tunggangan kafir harbi Nurul Izzah dan media yahudi Washington Post sibuk mendesak Pentadbiran Trump membatalkan jemputan ke atasa Najib Razak konon jemputan ke atas Najib Razak sebagai satu “kesilapan” pentadbiran Trump mengiktiraf kleptokrasi dan rasuah.

Apa mereka lupa... merekalah yang berBOHONG, TIPU dan FITNAH serta mencipta gelaran kleptocrat, menuduh DS Najib sebagai MO1 malah melaksanakan modus operanti mengaitkan DS Najib hingga mempengaruhi DOJ Amerika membuka saman sivil... semuanya hasil persepsi sahaja tanpa bukti didalangi PEMBANGKANG. 

Takut betul pembangkang bila dengar DS Najib dapat jemputan melawat Amerika??? mengapa???

1. Tembelang mereka akan terdedah - operasi BOHONG, TIPU dan FITNAH mereka akan terbongkar
2. Dakwaan berkaitan DOJ dan tindakannya adalah tidak benar sama sekali
3. DS Najib akan dapat membersihkan imej nya dan menyukarkan kerja fitnah dan bohong pembangkang - rakyat akan makin tak percaya pada pembangkang
4. Amerika akan mendapat cerita sebenar dan merubah persepsi terhadap kerajaan pimpinan DS Najib - sukarlah pembangkang nak dapatkan sokongan dan dana asing untuk menjatuhkan kerajaan.
5. Hubungan dan kerjasama lebih erat terjalin antara Malaysia dan Amerika maka susah pembangkang nak sabotaj dan cucuk jarum serta burukkan Malaysia.
6. PALING UTAMA : pembangkang TAKUT FUNDER mereka MENGHANTIKAN BANTUAN - maka sumber kewangan dan agen asing yang membantu akan tarik 'hand break' maka tak dapatlah pakatan haramjadah menakluk malaysia.

Maka cukup-cukuplah nak percaya pakatan pembangkang@haramjadah ni... LAMA DAH RAKYAT KENA BOHONG, TIPU dan KENCING selama ni... #TolakPakatan

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.