Thursday, September 21, 2017

DIKEJARKAN KE HKL INGATKAN ANWAR IBRAHIM NAZAK NAK MAMPOS RUPANYA SPIN TIPU DAN BOHONG JUGA

Drama TAMIL betul!!! baru ingat nak hantar pisang kat masjid esok rupanya PKR sebar berita TIPU, PALSU dan BOHONG demi raih populariti murahan ala pelacur 'china doll' konon ANUwar BERAHIm banduan peliwat dikejarkan ke HKL tekanan darah tak stabil... khaaakkk Thhhuiii!!!!

Habis kena kencing satu Malaysia... hahaha... selalu sangat dah pembangkang kena kan kita dengan SPIN, TIPU dan BOHONG ni... APA RAKYAT MALAYSIA TAK FAHAM KAH LAGI MEMANG PEMBANGKANG NI TAK BOLEH DIPERCAYAI LANGSUNG!!!!

Berhentilah!!! Bertaubat!!! dari menyokong mereka... belum jadi kerajaan rakyat dah bertimbun-timbun kena kencing dan tipu... kalau jadi kerajaan habis "mereka" ja betul... rakyat kena main ja nanti!!!

BABAK SATU

Anwar Ibrahim banduan peliwat peminat chinadoll NAZAK, NAK MATI dan KEJUNG NAK MAMPOS DAH dikejarkan ke hospital...

KENYATAAN MEDIA 
DSAI DIKEJARKAN KE HKL 
Pada jam 2 petang tadi, DS Anwar Ibrahim telah dikejarkan ke Hospital Kuala Lumpur akibat masalah tekanan darah kurang stabil. Beliau kini dalam pemantauan doktor. DS Anwar turut memerlukan rawatan fisioterapi intensif akibat kecederaan lama di bahu beliau. 
bla bla bal.....
Fahmi Fadzil
Pengarah Komunikasi KEADILAN
19 September 2017
BABAK 2

Anwar Ibrahim TAK JADI MAMPOS rupanya hadir rawatan rutin berjadual... SAJA BIKIN GEMPAK macam drama tamil KARALA hahahaha!!!! tulih dikejarkan sebab naik kete laju ada siren dan lampu lip lap hahahaha... CELAKO!!!!

KENYATAAN MEDIA 
KESIHATAN ANWAR TERKAWAL, UCAP TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN 
Semalam saudara Anwar Ibrahim telah dibawa ke Hospital Kuala Lumpur kerana tekanan darah yang kurang stabil. Alhamdulillah keadaan beliau adalah terkawal. 
Dari semasa ke semasa, saudara Anwar akan dibawa ke HKL untuk beberapa hari bagi tujuan pemeriksaan yang dijadualkan, serta untuk pemantauan dan rawatan oleh pasukan doktor pakar yang ditugas menjaga kesihatan beliau. 
bla bla bal....  BALA
Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail
Presiden KEADILAN
20 September 2017

2 comments:

Anonymous said...

PRHOOOOTT!!!
Kesian..blogger k9

Anonymous said...

Macam cerita kerjaan 16 sept yg tak jadi...kih kih

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.