Thursday, September 14, 2017

BETUL!!! TOP DOG MAHATHIR KEMALUAN APABILA DS NAJIB "DITANGKAP" AMERIKA

Teringat dulu TOP DOG DAPiggy iaitu Anjing Utama Mahathir Mohamed menyalak dan melolong seantero malaya menyemburkan najis, nanah dan muntah busuk memfitnah DS Najib, UMNO dan kerajaan. 

Ramai yang menadah lantas menyuap serta meneguk najis, nanah dan muntah busuk Anjing Utama ini tanpa segan silu 100% PERCAYA umpama si bodoh baghal kemaruk menyondol pungkok mamak karala ni hahaha..


Pemilik TOP DOG aka Anjing Utama dan anak nya pooonnn turut terpercaya dan tertipu dengan hanjing dia sendiri... "itu hanjing memang hanjing betul SPIN, U-TURN dan TIPU saja" kata mursyidul am pakatan rakyat hahahaha!!!!


Sekali DS Najib dapat pelawaan lawatan rasmi oleh presiden Amerika pula tu hahahaha.... ehhh nak kena tangkap dah ni hehehe.... lihat modus operanti amerika DOJ dan FBI tangkap DS Najib....

1. Turun-turun kena dah kepung
 

2. Kawalan ketat giler kut siap eskod sepanjang masa


3. pasukan Secret Service amerika yang terkenal mengawasi sepanjang masa



4. Dibawa ke White House pula... siap siren... nak kena tangkap dah!!!



5. Rupanya Donald Trump sendiri yang mahu "TANGKAP" DS Najis... wow!!! mahathir sure happy ni.... ehh kenapa mesranya... mana gari ni hehehehehe...



SO MAHATHIR mana DS Najib yang you kata nak kena tangkap ni??? TAK TANGKAP PUN... Mahathir Anjing Utama aka TOP DOG penipulah nampaknya ni!!!! Semua benda dia TIPU, BOHONG, SPIN dan U-TURN... nak percaya lagi ke mamak karala Iskandar KUTTY ni???

Cukuplah!!! jangan percaya dan tolak MAHATHIR!!!!


# mahathirpembohong
#mahathirpenipu
#tolakmahathir
#mahathirbonekadap


KREDIT : http://theunspinners.blogspot.my/2017/09/madey-betul-trump-sudah-tangkap-najib.html

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.