Friday, August 11, 2017

MAHATHIR KELING TAKUT DISIASAT SURUHANJAYA DIRAJA SKANDAL FOREX SAMPAI TIRU TAKTIK ANWAR PELIWAT

Apabila terdesak taktik melengahkan dan melambatkan masa menerusi  hujah-hujah teknikal bukan perkara baru apabila VVIP dihadapkan ke mahkamah... ketua kartel pengedar dadah, taiko mafia dan kenamaan lain biasa menggunakan taktik ini... dulu mantan TPM turut guna taktik jijik ni... kini bekas PM pun guna taktik sama... meluat!!!!

Teringat betapa mahathir si anjing utama @ top dog mendabik dada konon dia tak takut untuk ditangap dan disiasat berkaitan skandal RCI... tapi kenapa tiba-tiba menggunakan pelbagai taktik licik SERUPA macam Anwar Ibrahim untuk mengelak dan melanbatkan proses siasatan RCI BNM ini???


Bandingkan PERSAMAAN TAKTIK kedua-duanya... tapi percayalah kebathilan pasti tewas walau apa jua taktik yang digunakan... buktinya dalam kes Anwar meliwat... walau guna apa jua taktik... konon perut tak samalah...  dan sebagainya... akhirnya peliwat ini dipenjarakan...  kebanaran pasti mengatasi kebathilan... Hukum Allah pasti Mahathir tidak terkecuali jika bersalah!!!!
 
Taktik MAMAK KARALA Mahathir ANJING UTAMA Islandar Kutty

Pengerusi Pakatan Harapan Dr Mahathir sedang mendapatkan perintah mahkamah bagi menggugurkan dua anggota Suruhanjaya DiRaja menyiasat kerugian tukaran wang asing (RCI). Mahathir juga sedang mendapatkan perintah mahkamah menuntut kerajaan persekutuan untuk menasihati Yang di-Pertuan Agong untuk menarik semula lantikan dua individu terbabit. Bekas perdana menteri juga mahu mahkamah menangguhkan RCI tersebut sehinggalah kes ini diputuskan di mahkamah (8/8/2017).
 

Taktik Anwar Ibrahim banduan peliwat #likechinadoll

Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini memohon untuk Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah menarik diri daripada terus mendengar perbicaraan kes liwatnya. Ini merupakan kali kedua Anwar memohon untuk hakim itu menarik diri. Permohonan pertama beliau telah ditolak oleh Hakim Mohamad Zabidin serta di Mahkamah Rayuan dan juga Mahkamah Persekutuan

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.