Wednesday, March 8, 2017

MAMAK MAHATHIR KARALA SINDIR PASAL KERETA SPORT MAKSUD YOU YANG NI KA?

Memang gaya dia suka menyindir dan memperlekeh orang lain tapi tak sedar diri dia pun 2 kali 5 sama saja malah lebih teruk sama sekali tapi nak TETAP juga dok pi jual dan KATA diri dia dan kaum kerabat serta kroni dia lah yang paling best sepanjang zaman... yang lain hampeh semua tak betul sebab dia aja betul... kesian kesan tak makan ubat hahaha....

Dengar Mamak Karala Mudha lupa ada berbahas pasal kereta sport... panjang berjela memperlekeh dan menyindir.... KAMI malas lah hai nak campur-campur,,, pandai-pandai hang pa lah semua da besar panjang kaya raya... suka, tak suka, mampu pasai kete sport import lah...  cuma nak tanya ni... kereta sport mahal imported harga berjuta yang dimaksudkan Tun Mahathir Mohamed aka Maha Zalim tu yang ini ka??? macam kenai keta ni... jumpa di mana ya 😄😄😄






6 comments:

Anonymous said...

asal tak ada duit masuk kat akuan peribadi sudah...

Anonymous said...

TUN TAK MAKAN RASUAH WEIIII..DIA SIMPAN DUIT TAU....JANGAN TUDUH MACAM TU...DIA BAIK SANGAT. ANAK2 DIA PUN SIMPAN DUIT SB TU BOLEH BELI KETA SPORT...

NAJIB JA YANG JAHAT... TUN DUDUK RUMAH TERES JA TAU...MAID PUN TAK DA..KESIAN TAU

Idealis Malaysia said...

anonimus pasti tidak baca fakta dan penjelasan bahawa wang itu memang masuk ke akaun peribadi kerana ia sumbangan peribadi kepada DS Najib... nak spin apa lagi kalau itu sudah faktanya dan diperjelas serta diperakui oleh kerajaan saudi, media antarabangsa dan pihak berkuasa... "Kerana sebenarnya bukan mata yang buta, TETAPI YANG BUTA IALAH HATI DI DALAM DADA .” (Surah al-Hajj, ayat 46)

Kebenaran pasti mengatasi kebatilan...

Anonymous said...

Ko sorang bodoh cukup jgn ajak org lain ikut mcm ko..

Anonymous said...

Kepala butuh ko duit derma..Ko bodoh sorang cukup..

Anonymous said...

kesian cakap org bodoh... tak perasan diri sendiri nampak maha yang amat bodoh... Jelas-jelas dah ada fakta pasal duit derma tu... kesian sampai dah beranak pinak masih tak sedar diri lagi...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.