Thursday, December 8, 2016

MAHATHIR JANGAN PERGI ISTANA YA SEBAB TAK ADA KERUSI TAU KESIPUAN NANTI

Pengecualian bagi majlis terpenting dalam sejarah negara terutama apabila undangan yang sudah dikeluarkan ditarik-balik, adalah indikasi bahawa perbuatan, tutur-kata dan tindakan seseorang Negarawan itu tidak lagi melambangkan seorang pemimpin yang layak dan wajar dibariskan dalam apa-apa upacara rasmi negara


Ini kali pertama undangan kepada seorang Mantan Perdana Menteri bagi istiadat yang melibatkan Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agong ditarik semula.


Bagi seorang Negarawan yang pernah berkhidmat dan berjasa kepada Negara dan dianugerahkan bintang kebesaran tertinggi, untuk dikecualikan menunjukkan bahawa beliau merupakan seorang yang dilayan sebagai persona non grata.


Mahathir dipercayai sedang gelak terbahak-bahak bersama "best friend" beliau 
terkenang zaman duduk bersila sebab tak ada kerusi sambil minum-minum

2 comments:

Anonymous said...

Najib dah nak sampai ujung jln. So buat la yg termampu utk alih perhatian .ko pun takde idea lain yg bernas yg blh rakyat menyokong umno selain merapu..

Idealis Malaysia said...

to ananimus... idea bernas apa yg ko ada?
idea untuk menyokong gerakan memecah belahkan melayu dan umat islam... lemah kuasa politik sebab berpecah....

yelah kan bila berpecah belah yang jadi penentu kuasa politik kafir harbi laknatullah rasis DAP... kau rasa apa nasib melayu islam bawah DAP???

itu idea bernas kau??? maka kau sokong mahathir pecah belahkan melayu... sokong anwar juga untuk pecah belahkan melayu... sokong agar melayu islam jadi macai, pecacai dan penjilat DAPiggy menerusi pakatan pembangkang... jadi boneka dan kuda yang di pijak-pijak...

TERBAIK LAH IDEA MACAI PENJILAT... kami salute!!!!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.