Wednesday, December 28, 2016

BERMASEJ SEKS ANINA SRIKANDI PARTI BUNGA DIPECAT TAPI MUHYIDDIN ADA BUKTI AKUAN BERSUMPAH BERSKANDAL KEBAL PULAK


SELEPAS membaca apa yang Anina katakan mengenai pemecatan beliau dan bahawa “hanya sebuah parti bodoh akan tunduk kepada skandal bodoh,”, saya rasa ada betulnya kata-katanya.



Pertimbangkan ini:

Skandal seks Anina adalah berdasarkan pada kononnya perbualan ‘sexting’ menerusi Whatsapp, yang masih tidak disahkan dan mungkin boleh dipalsukan.

Manakala, skandal seks presiden parti, Muhyiddin adalah berdasarkan akuan berkanun (SD) yang ditandatangani yang memperincikan tindakan seksual fizikal oleh suami Nika, yang merupakan seorang peguam dan bekas timbalan pendakwa raya. SD itu juga telah diakui secara rasmi ke dalam mahkamah dalam kes perceraian mereka juga.

Suami Nika tidak akan berbuat sedemikian kerana ia akan membawa malu yang besar ke atasnya juga. Muhyiddin juga tidak pernah menyaman suami Nika untuk ini.

Walau bagaimanapun, kedua-dua Anina dan Muhyiddin tidak menyangkal skandal mereka.

Walaupun terdapat perbezaan dalam keparahan dan kekuatan bukti dakwaan seks ini, hanya Anina yang disingkirkan manakala tiada apa-apa yang berlaku kepada Muhyiddin.

Anina mungkin berhak untuk berasa bahawa beliau telah dilayan secara tidak adil oleh parti “bodoh” beliau.

Atau adakah lelaki dan wanita berada pada tahap standard yang berbeza dalam parti Pribumi?


BUKTI APO NI? CUBO KLIK :
http://medan-info-kita.blogspot.my/2016/12/parti-pribumi-semakin-kecoh-apabila.html
http://www.malaysiakini.com/news/367241 (Muhyiddin perlu bersihkan nama)



No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.