Sunday, August 28, 2016

DEMO #TangkapMO1 MENYERLAHKAN BETAPA BANGANG MAHASISWA MACAI PENJILAT JUBOR DAP PEMBANGKANG

Tahniah kepada Naib Canselor dan TNC Universiti khususnya universiti AWAM kerana berjaya melahirkan mahasiswa bodoh, bangang dan baghal yang sanggup menjadi macai dan pecacai penjilat jubor DAPiggy serta pembangkang. Kita lihat nanti mahasiswa universiti mana yang paling ramai terlibat dan apa tindakan yang dapat Naib Canselor dan TNC Universiti khususnya universiti AWAM ni buat... ke seperti biasa TIDUR LENA... BUAT TAK TAHU... kemudian main wayang berlakon sebagai penjilat kerajaan demi menjamin jawatan... khaak thuiii!!!!

DEMO #TangkapMO1 ini amatlah bodoh yang teramat kerana tidak ada asas malah boleh kita "nonsense" sama sekali... TangkapMO1... kenapa nak tangkap??? apa justifikasi? fakta pemberat kes? dan kesalahan apa??? BONGOK sama sekali sebab DOJ US sendiri tak kata nak TangkapMO1... jus MO1 ini tersenarai sebagai individu yg boleh dilibatkan dalam siasatan... 4 orang yang dituduh secara jelas pun tak ditangkap malah bebas seperti biasa... HABIS KENAPA NAK TANGKAP MO1????

Bukan kah pelik dan bodoh terlampau DEMA #TangkapMO1 ini... apa prinsip " BERSALAH HANYA APA BILA DIBUKTIKAN BERSALAH" hanya terpakai oleh pentaksub dan pemimpin pembangkang???

Heyy BODOH!!! kamon lahhh... ANUWAR IBERAHIM sampai ada GAMBAR, VIDEO, Pengakuan dan DNA sekalipun TAK MAHU MENGAKU DIA BUAT SAMPAI SERET ANAK BINI COVER DIA... padahal ada bukti main china doll, meliwat jantan, main bini orang dan perempuan.... Ini yang tak ada bukti jelas dan pertuduhan tiba tiba buat demonstrasi... bodoh tahap cipan lah you all ni...

BETTER U BUAT DEMO... #TangkapAnwarGilaSeks amacam??? ada bran? hahahaha....

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.