Thursday, December 5, 2013

APA CONFIRM KE KAU MASUK SYURGA SAMPAI GELAR USTAZ KAZEM ELIAS USTAZ KHINDZIR

JANGAN Ingat ahli dan penyokong PAS semua alim dan ahli ugama KERANA sebenarnya dalam PAS ada iblis, syaitan, toyol, pocong dan segala macam adunan seperti wahabi, syiah dan pendosa (sinner).

Jangan nak berdolak dalik lah dan berlakon disebalik imej WARAK berkopiah, bertudung labuh dan berjubah serta berserban. Ada kena tangkap khalwat, ada yang publish videoa 18SX, ada yang cekau duit tabung anak yatim dan balu, ada yang gila minta derma atas nama projek lepastu sapu diam-diam, ada yang sokong kristianisasi, sokong buka rumah urut malah bersekongkol dengan KAFIR HARBI rela menjatuhkan ISLAM dan BANGSA demi KUASA... 

Tak hairanlah pemimpin yang ada KES pun dilantik kejawatan tinggi dalam PAS dah ahli nya pun bukan betul sangat... 

Ini satu kes yang saya ambil dari CTS... pakai tudung labuh, penampilan alim kununnya,  mendabik dada kata ahli PAS kunun dialah paling MULIA dan alim malah calon ahli syurga - PAS ada tiket ke syurga... TAPI... tergamak  gelar ustaz dan al-hafiz sebagai KHINZIR

APA DAH CONFIRM KE KAU MASUK SYURGA???







Nauzubillah hi minzalik. Tergamak seorang wanita pemilik Facebook Ummi Syifa bertudung labuh, seorang penyokong tegar PAS memanggil Al Hafiz Ustaz Kazim Elias sebagai 'Ustaz Khinzir'? Dengan hanya bertudung labuh, kamu menghalalkan mulut kamu untuk memanggil orang dengan gelaran yang begitu hina?

Semakan ke atas laman sosial Facebook wanita hari ini telahpun ditutup. Hanya kami dapat menjejaki Facebook suaminya di sini - https://www.facebook.com/walid.syaurah. 


CTS sertakan sekali gambar keluarga mulia ini yang sewenang-wenangnya menghina orang dengan panggilan khinzir. Kita doakan saja agar perkataan wanita bertudung labuh pejuang Islam PAS ini tidak berbalik kepada dirinya. Sayu dan sedih bila melihat perkataan ini keluar dari lisan FB nya.









http://khairulryezal.blogspot.com/2013/12/inikah-perempuan-yang-memanggil-ustaz.html

5 comments:

Anonymous said...

PAS adalah sebuah parti politik yang ujud hanya dimalaysia saja.

islam merupakan agama yg di anuti pelbagai bangsa didunia.

mana ujud dulu pas atau islam?

Anonymous said...

KALAU TAK BEGITU BAHASANYA BUKAN ORANG PAS LAH NAMANYA. HATI BUSUK, MULUT JAHAT DAN AKHLAK BURUK DI SEBALIK TUDUNG LABUH DAN KOPIAH PUTIH YANG DIJAJA MERATA. KALAU SEORANG AL-HAFIZ SEBEGITU DIKUTUKNYA, APA LAGI BAHASA KEPADA ORANG LAIN YA.

anti-syiahGaban said...

Sayang....pakai baju macam muslimah TETAPI perangai sebijik perangai KHINZIR. Tu lah dok ikut sangat Mat SAbu 121 bila mangkuk hayun tu cakap lebih rela makan babi dengan LGE DAPpigs dari makan ayam dengan Ah Gib Gor BN.

Anonymous said...

Ini dikatakan org yg mengalami Cognitive Dissonance akibat diserang oleh "Mutant Virus" sejenis virus yg dicipta Ilahi utk mencelarukan minda & kalbu hambanya. Virus ini menyerang mangsa tak kira ahli PAS maupun UMNO. Serangan virus ini boleh ditangkis melalui kaedah atau amalan yg diturunkan oleh Guru Mursyid. Amalan ini secara teorinya menghasilkan "gelombang pemusnah" yg boleh menyebabkan mutant virus ini gagal berfungsi walaupun masih berada dlm diri. Ust. Kazim diilhamkan dapat menghidu kewujudan virus ini jika berdakapan dgn kepimpinan PAS maupun UMNO. Keputusannya bijak & wajar. RD5

Anonymous said...

banyak media yang di doktrin UMNO seperti kami dulu masih di bawah rezim orde baru media di bungkam rakyat tak boleh bersuara selain mendukukng kebijakan pemerintahan yg sah,pendapat tak boleh di terima pemerintah pada saat itu kecuali pendapat yg mendukung kebijakan yg pemerintah setempat <> by indonesia

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.