Tuesday, December 3, 2013

TERDEDAH SIKAP RASIS CINA DAP MASA BABI KURAP JEFF OOI MINTA MAAF GELAR PENJAWAT AWAM KUCING KURAP





Sejak semalam kita tahu bahawa Jeff Ooi meminta maaf diatas kata-katanya sebelum ini yang menghina kakitangan MPPP dengan panggilan kucing kurap. Permohonan maaf tersebut dibuat majlis konvesyen DAP Pulau Pinang semalam. 

Tetapi ada satu benda yang mungkin anda tidak tahu disebalik permohonan maaf tersebut. Yang dia minta maaf kerana Karpal Singh itu satu hal. Ada lagi satu hal yang mungkin tidak diketahui ramai. 

Sekarang mari RBF beritahu…

Sebaik sahaja Jeff Ooi melafazkan permintaan maafnya semalam, dia telah diboo oleh cina-cina DAP dalam majlis itu. Dia diboo oleh cina-cina DAP dalam majlis tersebut kerana memohon maaf kepada kakitangan MPPP yang berbangsa melayu. 

Itulah wajah sebenar cina-cina DAP. Mereka rasa satu penghinaan apabila orang mereka terpaksa memohon maaf kepada orang melayu. Begitulah tebalnya sikap anti dan benci kepada melayu dikalangan cina-cina DAP. 

Jika mereka sokong tindakan Jeff Ooi memohon maaf untuk menjernihkan keadaan sudah tentu mereka tepuk tangan, bukan mengeboo.

Saya tidak bercakap kosong…saya tidak membuat fitnah…saya menulis berdasarkan bukti yang diberikan pihak mereka sendiri. Lihatlah dibawah….




Ini berita asal yang dikeluarkan malaysiakini tengahari semalam. Saya dah jangka apa yang akan berlaku, sebab itu saya print screen dan simpan. 





Ini komen yang sempat dihantar oleh seorang hamba Allah yang bernama Encik Rbf dalam berita diatas. Nampaknya apa yang saya jangka menjadi kenyataan. Selepas 2-3 jam saya buka balik malaysiakini dan saya lihat berita tersebut telah ditukar tajuk dan kandungannya. Lihat dibawah…





Anda perhatikan yang didalam kotak hitam. Masa dan wartawan yang menulis adalah orang yang sama dengan berita yang disiarkan sebelum itu. Lihat sini

Selama ini malaysiakini mengatakan mereka pelapor berita yang adil, yang saksama, yang beretika dan sebagainya. 

Nah ! 

Sekarang apa cerita ?

Apakah ini beretika ? 

Apa-apa pun malaysiakini telah mengesahkan bagaimana sifat perkauman cina-cina DAP yang begitu tebal, sifat anti melayu yang kuat. Sehinggakan orang mereka minta maaf kepada orang melayu pun kena sorak….kena boo…. 

Terima kasih malaysiakini….
KREDIT TO RBF 

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.