Tuesday, December 3, 2013

USTAZ KAZIM ELIAS KENA HINA DAN KUTUK ATAS LANTIKAN SEBAGAI MT UMNO LAGI HINA AHLI UMNO YANG SETIA TAPI TIDAK DIBERI TEMPAT

Mungkin DALAM UMNO sudah tidak ada LANGSUNG PEMIMPIN BERPOTENSI untuk diketengahkan dalam AGAMA hingga perlu di IMPORT TOKOH LUAR jadi MT UMNO seperti Ustaz Kazim Elias pemimpin PAS yang tinggalkan PAS sebab tawaran jadi MT UMNO.... Ini bukan kali pertama dulu DUTA MALAYSIA KE INDONESIA juga IMPORT pengkhianat Pakatan Rakyat untuk jadi duta sebab dalam UMNO dah tak ada pemimpin yang berkaliber dan berkemampuan dah!

Persoalannya TIDAK ADA KAH LANGSUNG pemimpin dalam UMNO yang SETIA bersama UMNO semasa susah dan senang, Rela BEKORBAN dalam apa jua cabaran demi UMNO dan tidak khianat terhadap UMNO selama ini... untuk diangkat dan diletakkan dalam post strategik... SAMPAI TERPAKSA IMPORT orang luar???


Paling seronok lantik Ustaz Kazim Elias masuk dalam MT UMNO semasa dia masih lagi jadi ahli PAS... 


Mungkin NILAI seperti SETIA dengan UMNO selama ini, Sanggup bekorban demi UMNO dan tidak khianat kekal bersama UMNO walau apa jua cabaran TIDAK LAGI DIPANDANG... kesetiaan itu kini dibalas dengan kita dipandang sebelah mata sahaja... kita diperkuda dan diperguna sehabisnya namun apa penghargaan yang kita perolehi??? Bila tang jawatan beri orang luar... pengkhianat parti satu masa dulu dapat tempat... yang setia dipinggirkan ADIL KAH?


PEMIMPIN UMNO PERLU PEKA JANGAN LAH BERSIKAP KERA DIHUTAN DISUSUSKAN ANAK DIPANGKUAN MATI KELAPARAN...

KALAU TERUS BEGINI PRU14 SIAPKANLAH KAIN KAPAN DAN KERANDA KERANA UMNO BAKAL DIKUBURKAN OLEH PEMIMPIN UMNO SENDIRI


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.