Monday, June 10, 2013

MAJLIS PEGUAM ANJING PEMBANGKANG SILA DAKWA DAN LUCUT KERAKYATAN PRESIDEN DAN ANJING YANG BELA TINDAKAN MENGHINA DYMM YDP AGONG

Majlis Peguam sudah setaraf dengan NAJIS BABI dan tidak releven lagi kerana JELAS, TERBUKTI dan TERANG-TERANGAN menjadi PENDOKONG dan ALAT kepada Pembangkang. Malah terus menerus mencabar keharmonian negara seperti mempersoalkan kedudukan dan status ISLAM dan Bangsa MELAYU malah yang terkini membenarkan tindakan MENGHINA DYMM YDP Agong.


Portal Antara Pos melaporkan :
Presiden Majlis Peguam, Christopher Leong menyifatkan tindakan pengguna laman Facebook kontroversi Melissa Gooi menegur titah Yang di-Pertuan Agong sebagai tidak salah di sisi undang-undang.

Beliau berkata tindakan wanita berkenaan menyuarakan rasa kurang senang terhadap titah berkenaan sebagai meraikan kebebasan bersuara. 
Namun hanya disebabkan teguran berbunyi kurang sopan, maka ia dikaitkan dengan alasan menderhaka terhadap Yang di-Pertuan Agong, kata Leong. 
Peguam itu berkata tiada keperluan bagi kerajaan untuk menggubal undang-undang baru hanya untuk menghukum individu yang mengeluarkan kenyataan sedemikian.
BERITA LANJUT : http://novandri.blogspot.com/2013/06/majlis-peguam-setuju-tidak-salah-hina.html?showComment=1370802428033

SUDAH SAMPAI MASANYA kita menggubal akta dan hukuman dengan berpandukan THAILAND yang terbukti berjaya mengangkat institusi raja-raja mereka ke tempat yang selayaknya...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.