Tuesday, June 4, 2013

BODOHKAH SAYA UNTUK TERUS PERCAYA 40,000 BANGLA MENGUNDI PADA PRU13 LALU

Adakah Anda Seorang Pensyarah? Kakitangan Kerajaan? Pekerja Swasta? Ustaz dan Uztazah? Golongan Marhaen seperti saya ATAU siapa saja anda... masihkan anda percaya pada TUDUHAN Pakatan Rakyat AKA Pembangkang bahawa pada PRU13 lalu 40,000 bangla telah dibawa menggunakan kapal terbang untuk mengundi bagi membantu kemenangan UMN-BN... 

Siap mereka siarkan pelbagai GAMBAR kunun-kununnya bukti menyokong tuduhan mereka???

Sehingga hari ini...

berapa ramai BANGLA yang mereka berjaya tangkap?
berapa report POLIS mereka dah buat?
berapa banyak bukti SAHIH dan BENAR yang mereka dah dedahkan?
berapa orang BANGLA yang dah mereka seret ke BALAI POLIS?
berapa banyak PETISYEN pasal bangla yang mereka dah serahkan kepada SPR?

kebenarannya adalah

Tuan dan Puan, Saudara dan Saudari, Sahabat dan Rakan serta SELURUH RAKYAT MALAYSIA dan PENGUNDI yang percaya perkara ini lantas memberikan UNDI BERHARGA ANDA kepada Pakatan Rakyat... SEDARLAH!!!

ANDA TELAH DITIPU dan DIBOHONGI Pakatan Rakyat SEBENARNYA!!!!
Mudah bukan menggunakan taktik serangan "persepsi" dan cara kotor sebegini...

MAKA SAH LAH - pengundi yang berpendidikan UPSR dan tidak terperdaya dengan dakyah ini LEBIH BIJAK berbanding pengundi yang kunun ada PhD tetapi boleh "tertipu" lantas "terpengaruh" undi Pakatan Rakyat... ada sapa2 nak bantah kenyataan ini?


Ini bukti bergambar daripada Harakahdaily yang disiarkan di laman Facebook rasmi mereka. Mungkin inilah bukti 40,000 Bangla yang dikatakan mengundi di dalam PRU-13. Di bawah ini pula adalah komen-komen dari pembaca dan pengikut Facebook berkenaan. Anda nilaikan sendiri.


http://khairulryezal.blogspot.com/2013/06/hdaily09-kemuka-bukti-bergambar-40000.html

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.