Monday, March 4, 2013

SI JALANG ABBY ABADI PULA HINA POLIS DAN TENTERA BERTUGAS DI LAHAD DATU

Aku rasa elok kita berbincang dengan sultan sulu iaitu meletakkan syarat mereka (penceroboh sulu) berundur dengan aman meninggalkan Sabah kembali kie filipina manakala Malaysia akan menyerahkan Abby Abadi kepada Sultan Sulu yang dah tua kerepot lagi nyanyok sebagai hadiah "pertukaran" untuk di jadikan GUNDIK dalam ISTANA SULTAN SULU...

Biar bagi hilang segala macam gatal-gatal merenyam JALANG yang dah lama "berlakon" beriman sangat ni...



Sesuai sekali dengan status JALANG dan bakal GUNDIK... Abby akan hidup senang lenang dan bergumbira di ISTANA SULU dibawah ini... Nur Miswari juga boleh tolong "tengok-tengok" kalau Sultan KIRAM tak mampu layan... ha ha ha...




6 comments:

Anonymous said...

SETUJU.................

BOLE LA BETINA JALANG TUH JADI GUNDEK SETAN ..OOPS SULTAN BULU.....

mulut cam pelacor mmg xlayak buat bini...

Anonymous said...

Setuju sangat...biasa lah dah lama tak ke ladang...mulut atas dan bawah sama je ...

Anonymous said...

Modalnya hanya paras rupa bukan mental,jadi tidak sesuatu yg bernas boleh di ambil dari beliau,biarkan lah dia dengan ego nya.Satu hari dia pasti faham siap dia sebenarnya.

Anonymous said...

kalu kita sah berperang ..kelak kita cari betina ini kita sula pantat dia dgn buluh runching..pantat sama aja.

Sepatu Timur said...

Last skali bg kat nuar pulak..

Anonymous said...

Ye sy sokong...abby abadi sial...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.