Wednesday, March 27, 2013

DEMI NAFI VIDEO SEKS ANWAR DIKATAKAN SETARAF DENGAN UJIAN PADA NABI DAN ISTERI RASULULLAH


Post Pic

Shah Alam: Parti Keadilan Rakyat hari ini membandingkan pimpinan parti itu kepada Nabi Yusuf dan tokoh-tokoh terbilang Islam yang difitnah dengan tuduhan salah laku seks.

Menurut Saifuddin, antara pemimpin PKR yang didakwa akan menjadi sasaran video seks selain Anwar, adalah Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dan Naib Presiden PKR Nurul Izzah.

“Nabi Yusuf AS, Maryam AS dan Aishah RA semuanya diuji dengan dakwaan seksual. Jika insan-insan mulia ini diuji sebegini rupa, sudah tentulah insan biasa seperti kami tidak akan terlepas dari dugaan dan fitnah,” kata beliau.



KAU GILA KE APA???... KAU BETUL KENAL KE ANWAR IBRAHIM TU???... BETUL KAU KENAL??? KITA NANTIKAN PENDEDAHAN PAPA GOMO & BLOG RAJA GOYANG...



2 comments:

Anonymous said...

Lawak siot...

muaahahhahahahahhahahahahahahahah

Anonymous said...

WOI SAIPUDIN KRISTION..JAUH SANGAT ANWAR DGN NABI YUSUF A.S..APE KE BODO..NK BODEK PUN AGAK2 LA..NABI YUSUF A.S TAK BENARKAN MURTAD & TAK SAMAKAN AGAMA ISLAM DGN AGAMA LAIN..ADUH..BANGANGNYA BERBAKUL2..

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.