Thursday, March 21, 2013

KALAU MALAYSIA MAHU DAH LAMA KETUA PENGGANAS JAMALUL DAN PELACUR HOT SULU JACEL KIRAM MAMPOS!

Memang BODOH, LAHANAT dan ANAK HARAM sungguh Pengganas SULU ni kalau Malaysia nak mereka MAMPOS bulan lepas lagi jamalul dan jacel kiram dah "hilang" tanpa dikesan... malah ahli keluarga mereka dan kerabat pengikut mereka dah "LENYAP" begitu sahaja... apa kau ingat kau boleh selamat kalau betul komando Malaysia diarahkan BUNUH kau???

Apa Jamalul BANGANG dan PELACUR Jacel lupa amaran "KAMI"??? lupa syiling 50 sen yang kami kirim di hadapan rumah anda??? (baca sini)

Hey Kiram... remember this! you all going to pay for your stupid action in sabah... and for what have u done to Malaysian police and soldier...You going to pay it with your life... your son and daughter life ... your relative and your follower life... death is coming for you... 

watch out your back Mr. old bastrad son of bitch! we assure that the punishment that we going to give to you and your familily will make you suffer and regret it for the rest of your pathetic life... 

Phillipine Enquirer melaporkan sepasukan pembunuh asing telah tiba di Manila dalam misi memburu dan membunuh kepala lanun Sulu, Jamalul Kiram III dan penasihatnya, Pastor 'Boy' Saycon. Media negara Filipina itu memetik kenyataan yang dikeluarkan oleh jurucakap Jamalul Kiram III, Abraham Idjirani yang memberitahu, seorang 'Kolonel tentera asing' tiba di Manila bersama-sama 'empat orang komando' dan turut mengupah tiga orang pembunuhan upahan tempatan untuk membunuh Kiram dan para pengikutnya.


                                                        pelacur KIRAM dan bapa ayam
Menurut Idjirani lagi, 'pasukan pembunuh asing' itu menginap di Hotel Maxim di Pasay City. Kehadiran pasukan tersebut telah dilaporkan kepada Polis Kebangsaan Filipina dan Angkatan Tentera Filipina.


Malaysia didakwa telah menghantar pasukan komando tentera yang diketuai oleh kolonel untuk membunuh Jamalul Kiram III, seorang jurucakap untuk seorang rakyat Filipina yang mendakwanya adalah  “Sultan Sulu” yang mempertaruhkan tuntutan ke atas Sabah kepada Filipina media semalam.
 
Abraham Idjirani, jurucakap yang jugan setiausaha agung, telah dilaporkan oleh Filipina berita portal Interaksyon, sebagai berkata seorang kolonel Malaysia beliau dinamakan sebagai Ng Sunny telah tiba di Filipina dengan empat orang “komando skuad” dengan mendapat perkhidmatan tiga orang dari Orang Baru Tentera dari wilayah Quezon.

Seorang peguam Filipina yang telah dahulunya bertindak untuk penasihat, Jamalul Pastor “Boy” Saycon, telah membocorkan plot perancangan pembunuhan itu sebagaimana dilaporkan oleh  Idjirani dilaporkan.
Beliau menambah bahawa peguam tidak dinamakan telah didatangi oleh seorang ahli perniagaan Malaysia yang bernama Kenneth Lee, pada permintaan kolonel, untuk mencari butir-butir alamat Jamalul.

“Memandangkan perkembangan ini, kami ingin meminta kerajaan: Adakah kita menyerah kawalan kedaulatan kita (negara kita) bahawa kita membenarkan melanda skuad Malaysia … untuk melaksanakan tindakan teroristik mereka di Filipina? “kata Idjirani .

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.