Monday, May 11, 2009

SAH! HINDRAF & UTHAYAKUMAR BANGSAT : TIDAK AKAN BERTERIMA KASIH PADA KERAJAAN



Salam Perjuangan...
.
Terlebih dahulu saya memohon maaf kerana agak lama tidak "up-date" blog ini memandangkan saya berasa mual, jelik dan minda terasa kosong mengenangkan situasi dan keadaan semasa negara... sibuk dan kekangan lain mungkin juga antara sebab namun ia pasti tidak dapat dijadikan alasan kerana dalam jihad dan perjuangan demi agama bangsa dan negara yang dituntut adalah pengorbanan bukan alasan...
.
Apapun SAH! Keling Parya HINDRAF dan Uthayakumar Hindu Bangsat dan tidak mengenang budi... kenyataan bangsat yang dihamburkan selepas pembebasannya mencerminkan lagi sifat celaka HINDU PARYA ini...
.

Petikan Artikel Utusan : ARTIKEL PENUH DI SINI
.
TAIPING 9 Mei – ‘‘Minta maaf, saya tidak akan berterima kasih kepada kerajaan,’’ kata pemimpin Hindraf, P. Uthayakumar (gambar) sebaik dibebaskan dari Kem Tahanan Kamunting di sini, hari ini. Beliau yang ditahan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) sejak Disember 2007 mendakwa, penahanannya di bawah akta itu dibuat tidak mengikut undang-undang. Sehubungan itu, dakwa penasihat undang-undang pertubuhan haram itu, tiada sebab dia perlu berterima kasih kerana tidak melakukan kesalahan.
.
“Saya berterima kasih kepada penyokong-penyokong dan isteri saya tapi minta maaf, saya tidak akan berterima kasih kepada kerajaan,” katanya.


Dia kata dia tak melakukan kesalahan... kepala otak Uthayakumar dah BIUL agaknya... penahanannya adalah mengikut peruntukan undang-undang yang tersedia dan kesalahannya terbukti dilakukan, kita tengok :-

1. Mengeluarkan memorandum HINDRAF yang isi kandungannya jelas fitnah dan TIDAK BENAR sama sekali dengan jelas menyentuh dan memburukkan kaum melayu dan negara hingga negara dipandang negatif serta telah menimbulkan kesan buruk dari segi ekonomi, sosial, hubungan antarabangsa dan sebagainya kepada negara.

2. Menganjurkan perhimpunan haram ala rusuhan di Kuala Lumpur hingga mencetuskan kekecohan dan kerosakan harta benda yang jelas dan terbukti sama sekali melanggar undang-undang.

3. HINDRAF pertubuhan tidak berdaftar dan sebarang usaha menggerakkannya melampaui had sedia ada adalah HARAM... sekarang SIAPA HARAM & TAK IKUT UNDANG-UNDANG? Kerajaan atau HINRAF?

4. Pemimpin HINDRAF yg berjaya lari keluar negara terus berkempen memburukkan Malaysia dengan tuduhan mengamalkan perkauman, penindasan dan sebagainya.

5. Menimbulkan keresahan dikalangan masyarakat terutama kaum India dan Melayu hingga menimbulkan bibit-bibit isu dan sentimen perkauman serta situasi tidak stabil dalam negara melalui fitnah dan usaha mengucarkacirkan serta memburukkan kerajaan.

Sekarang kita fikirkan orang yang menjadi dalang terus gerakan HINDRAF ini adalah Uthayakumar... wajar tak dia ditahan dibawah ISA sebagai langkah pencegahan agar isu perkauman dan fitnah yang dibawanya terkawal dan diatasi... jelas tak bahawa dia dengan sengaja bertindak dan merancang melakukan perkara yang bakal menjejaskan kestabilan kaum dan dibimbangi hingga berlaku rusuhan kaum yang mewajakan dia ditahan dibawah ISA...

Kalau nak tunggu dan berlaku rusuhan kaum... Kuala Lumpur dah terbakar dan banyak kepala hindu dah kena penggal baru nak tangkap dan bicara dah terlewat... nasi dah jadi bubur! prosedur mahkamah lama pulak tu dan pihak berkepentingan boleh guna macam-macam cara dan alasan lambatkan peroses perbicaraan hinggalah ke hukuman.... taubat masa tu negara dah jadi padang jarak-padang tekukur. FIKIR SEKARANG... baik atau tidak ISA itu???

Kepada Melayu sedarlah! dan bersatulah! tengok kaum Keling dan naik tocang berani memijak kita... kenapa mereka berani? kerana kita lemah dan tidak bersatu padu... kita juga tak berani bersuara dengan terbuka dengan lantang mempertahan HAK KITA! Bodoh yang amat kepada pemimpin Melayu Yang Bacul dan Bodoh akur diam tidak bersuara kerana itu mengambarkan seolah-olah benar pendapat mereka... Berubahlah!

Kepada Kaum Keling kenapalah terus dengan perangai keling tu... tak bersyukur ke duduk di Malaysia ni... kalau tak suka serahkan kerakyatan dan balik India... mungkin lepastu kau semua boleh join geng merempat dan mengemis di negara kau tu... fikirlah masak-masak sebelum bertindak... pada peminpin India kawal anak buah tu... nasihatkan Uthayakumar tu... jangan sampai nasi menjadi bubur... 13 Mei merupakan pengajaran kepada kaum Cina... jangan pula ada kejadian serupa macam 13 Mei terjadi sebagai [pengajaran kepada kaum india pula....

Teruskan Perjuangan BANGSAKU



No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.