Thursday, March 24, 2016

SKANDAL RASUAH BANGLO LIM GUAN ENG BONGKAR KLIDC AKAN UNTUNG BESAR JUAL SEMULA TANAH PPR RM 70 JUTA

Skandal RASUAH Lim Guan Eng membongkar syarikat KLIDC yang membeli tanah untuk perumahan rakyat PPR dengan harga murah RM 11 juta sahaja selepas kerajaan DAP Pulau Pinang menolak tawaran RM 22 Juta AKAN MEMBUAT UNTUNG BESAR dengan hasrat menjual TANAH TAMAN MANGGIS kepada 4 Syarikat swasta lain termasuk satu yang didaftarkan di SAMOA. (klik sumber)


Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Seri Abdul Rahman Dahlan mendakwa beliau memiliki dua dokumen Perjanjian Jual Beli (S&P) berkaitan tanah yang diperuntukkan untuk projek perumahan rakyat termiskin (PPRT) di Taman Manggis, Pulau Pinang. 

Beliau mendakwa dua dokumen itu menyatakan bagaimana tanah itu yang kini dimiliki sebuah syarikat swasta iaitu Kuala Lumpur International Dental Centre (KLIDC) cuba dijual kepada pihak ketiga.


KEMUDIAN DENGAN GAYA BERSALAH LIM GUAN ENG LARI TERGESA-GESA MENGELAK WARTAWAN DARI MENYOAL DIA BERKAITAN SKANDAL RASUAH BANGLO MURAH NI... SIAP DIIRINGI LAGI AGAR DIA TIDAK DIGANGGU...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.