Wednesday, March 9, 2016

RINGGIT MAKIN KUKUH KENAPA YA BUKAN MAKIN TERUK KE MASALAH DI MALAYSIA

Pelik betul Kerajaan masih menghadapi pelbagai spin dan tomahan dari kes derma 2.6 Billion, Hutang 1MDB, Fitnah Tabung Haji muflis, pelaksanaan GST nya malah ditambah kes Mader Mamak keluar UMNO, Mukhriz kena terajang dari Kedah dan MuYiDEN digantung keahlian serta pelbagai spin fitnah sampai 1MDB kena siasat diluar negara lah... TAPI KENAPA RINGGIT NAIK DAN NAIK STABIL????

Teori PUKIMAK Pembangkang kata ringgit jatuh sebab semua masalah disenaraikan diatas... TAPI SEBALIKNYA kenapa  RM makin kukuh dan naik sedangkan masalah dihadapi tetap sama malah bertambah lagi???

Ni nak bagi tahu MACAI dan PECACAI serta penjilat pembangkang korang semua BODOH!!! tulah nak jadi pakar PhD ekonomi tak bertauliah haramjadah tak tau apa pun sebenarnya... 

Faktor Nilai Ringgit adalah dikaitkan banyak faktor dengan yg utama spekulasi semasa yang utama adalah pencapaian ekonomi negara, harga minyak, dasar kewangan US dan kemandirian China-Yen... BUKAN SEMATA-MATA sebab fitnah murahan tajaan Pembangkang tu...

So berentilah NAMPAK BODOH dan JADI BODOH ya... Kalau nak juga kekal bodoh SILAKAN dan jangan marah kami kata korang BODOH TAU!!!


JAGA-JAGA SOTONG PONDAN NAK SEBAR SPIN DAN SEBAR FITNAH LAGI TU

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.