Tuesday, March 1, 2016

SEKOLAH CINA PUNCA BABI BUTA SEJARAH WAJIB HAPUSKAN DAN WUJUDKAN SATU ALIRAN SEKOLAH SAHAJA

Cina bodoh bangang babi ni kalau cerita macam ni depan tok ketua kampung aku bekas askar zaman British dulu soheh kena penampar jepun dan penerajang ala2 tomoi siam. Silap-silap patah riuk dikerjakan secara berjemaah sampai masuk lubang najis yaitu tempat sesuai untuk keturunan babi berkubang.

Kewujudan babi celaka dan lahanat macam ni adalah kerana kewujudan sekolah cina yang kiblatnya adalah mendewakan negara cina dan org cina hingga boleh pula komunis petualang babi pukimak diangkat jadi wira serta tanpa bersalah menghina askar melayu...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhq_ityicoZlyKgbE5HqLkfkMpgidGnvHfTVbzYk8xFvgjbk_LRUkeaS852uq-hGxWnZr_SoaVPdEkagsO6MbpKdl1C4V1W41RwuD-KFGHcjgiM7XpocvXR_DXdm5mNUk9mBUFNtOtt7sJq/s640/FB_IMG_1456360450532.jpgHey... siapa rasis sekarang??? kami rasis??? pertama-tama sekali siapa dulu hina siapa??? malah buat kenyataan rasis dan buta fakta sejarah negara??? Go fuck yourself la babi!!! berapa banyak la benda macam ni dalam internet... melayu, islam dan bumi putera kena hina dengan open comment rasis, menafikan sejarah dan mencabar kita... apa tindakan??? 

Hina islam dan melayu tapi Namewee sampai siap dapat geran buat filem lagi adalah jadi kaya... nak sabar macam mana lagi??? pemakan babi pukimak boleh rasis tak di apa-apa kan... kita bela pertahan hak kita walaupun benda tu perkara sebenar dalam perlembagaan dikatakan rasis pulak...

SEKOLAH CINA WAJIB DIHAPUSKAN SAMA SEKALI

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.