Friday, March 11, 2016

CONFIRM SYED SADDIQ CALON BANCUH KOPI ANWAR IBRAHIM SAMBIL TADAH LUBANG KUNYIT

Sanjung HERO pejuang LGBT sebagai idola inilah mentaliti tahap longkang syed saddiq apabila dilihat cuba melobi jawatan "pembancuh kopi" apabila Anwar dibebaskan nanti. Otak tak berkembang, minda tumpul dan fikiran celaru asyik diliwat pembangkang... macam mana lah nak kenal dunia kalau asyik duduk bawah ketiak mak oii!!!

Sedar ke tak HERO kau ni pejuang sex songsang aka LGBT yang dilaknat ALLAH swt... malah hero kau ni petualang mencabar syiar Islam, melayu dan undang-undang... malah mendokong idea liberalisme sosialisme dan pluralisme.... Nak masa depan anak muda bergelumang dengan aktiviti LGBT ka? ke kau sebenarnya ehem hemmmm... cerah masa depan kau bersama Anwar Ibrahim... jangan lupa bely Ky Jelly muahhh muahhh baru la puteh!!!! hehehehe

BACA ARITKEL DI BAWAH KENALI HERO ANAK KETIAK MAK NI

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgTwblLPcUqJlOLsQO4I-kT3ClYcmHIlX3W8bq0XYWDUFxXJdm9QQXHZvuKzHifeFmnEPs-4RBRLvmXiWjFEeJhguMeRUKe9cLuSx8JYnPfJ-ZqlVUKDD2gU1OnoZ1WsjVFOAzXLDNB_um6/s1600/FB_IMG_1457642175216.jpg

Selama ini aktiviti-aktiviti kumpulan LGBT ini hanya bergerak secara sulit sehinggalah selepas PRU12 yang lalu iaitu pada Ogos 2008, kumpulan ini mula berani bergerak secara terbuka melalui penganjuran Seksualiti Merdeka. 

Seksualiti Merdeka merupakan festival tahunan yang meraikan hak asasi manusia rakyat yang terdiri daripada pelbagai orientasi seksual dan identiti jantina. Ia dianjurkan oleh sekumpulan gabungan longgar pertubuhan bukan kerajaan, artis, aktivis dan individu sejak 2008.

Difahamkan bahawa matlamat festival ini ialah untuk memperakui hak-hak seksualiti sebagai hak asasi manusia, untuk memperkasa individu-individu dan komuniti untuk semua seksualiti, dan untuk mewujudkan platform bagi menyokong hak-hak seksualiti mereka.

Perlu diketahui bahawa Seksualiti Merdeka ini telah diasaskan oleh seorang penggiat seni, Pang Khee Teik dan seorang penyanyi yang juga penulis lagu, Jerome Kugan pada 2008. Kedua-dua individu terbabit telah membuat pengakuan terbuka mengenai orientasi homoseksual mereka.

Program festival ini merangkumi forum, ceramah, bengkel, pelancaran buku, pameran seni dan persembahan. 

Kali kedua ia berlangsung pada bulan Ogos 2009 yang dirasmikan oleh Datin Paduka Marina Mahathir. Pada tahun 2011, festival kontroversi ini dijadualkan berlangsung mulai 1 hingga 13 November di The Annexe Gallery, Kuala Lumpur. Ia sepatutnya akan dirasmikan oleh bekas Presiden Majlis Peguam dan Pengerusi BERSIH 2.0, Datuk Ambiga Sreenevasan pada 9 November lalu. 

Bagaimanapun Polis Diraja Malaysia (PDRM) telah bertindak bijak dengan mengumumkan pengharaman semua acara yang dianjurkan sempena Seksualiti Merdeka tersebut. PDRM juga memberi amaran untuk mengambil tindakan di bawah Seksyen 27 A (1) (C) dan juga 298 A Akta Polis.

Apakah peranan Ambiga dalam festival Seksualiti Merdeka ini? Dia bukanlah ketua, pengasas mahupun penganjur festival yang bertentangan dengan nilai-nilai masyarat Malaysia itu. Sebaliknya Ambiga merupakan orang yang diberi penghormatan tertinggi oleh golongan LGBT negara ini untuk merasmikan Seksualiti Merdeka 2011. 

Signifikan dari penghormatan untuknya merasmikan festival tersebut mengesahkan betapa kuat dukungan Ambiga terhadap gerakan-gerakan yang cuba meruntuhkan sistem sosio-budaya, undang-undang dan politik negara yang didominasi oleh agama Islam dan adat resam Melayu.
Dari kiri: Ambiga Sreenevasan, Irene Fernandez, Pang Khee Teik dan Marina Mahathir. Mungkin mereka antara penggerak utama agenda New World Order di kalangan NGO Malaysia.

Sebelum ini, Ambiga sangat terkenal sebagai orang yang paling kehadapan dan lantang dalam membela golongan murtad serta mencabar kedudukan Islam dalam Perlembagaan. Ini dapat dibuktikan melalui beberapa kes mahkamah seperti Lina Joy dan penganjuran Forum Memeluk Islam ketika dia mengepalai Majlis Peguam.

BERSIH 2.0 yang diketuai Ambiga pula dilihat sebagai platform bersifat politik yang bertujuan mewujudkan suasana tegang dalam masyarakat melalui penganjuran perhimpunan haram. Budaya demonstrasi jalanan ala-Barat dipromosikan kononnya atas dasar kebebasan bersuara dan hak berhimpun bagi rakyat.

Walaupun sesetengah pihak melihat sebahagian dari tuntutan-tuntutan BERSIH 2.0 ada rasional dan kebaikannya, namun medium dan jalan yang diambil oleh kelompok Ambiga tersebut sebenarnya mempunyai agenda tersirat yang sangat berbahaya kepada agama, bangsa dan negara kita.

Sedarlah bahawa pihak yang opportunis termasuk golongan anti-Islam, Islam Liberal, Syiah, sosialis, cauvinis, LGBT dan beberapa kumpulan minoriti songsang sedang berusaha mengukuh dan mengembangkan pengaruh mereka dalam masyarakat. Mereka melihat kekuatan Islam dan Melayu itu semakin rapuh akibat perpecahan politik yang semakin ketara antara orang Melayu-Islam di negara ini.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.