Friday, March 4, 2016

LAHANAT KELING PARYA BONEKA DAP DAN BUDAK CINA BABI HINA RAJA ARAB SAUDI DAN SINDIR IBADAH UMRAH

Babi memang celaka lebih lagi kaum pemakan babi sebab dah nama babi dan kalau keling parya pulak memang bodoh bangang dan lembu... otak dungu tahap mangkuk hayun tu sebab parya ni kasta paling rendah kerana bersifat tolol yang amat.

seronok kena maki? best tak? belum aku maki keturunan kau pendatang dari china dan bab dewa dewi tuhan kau... pukimak punya cina babi dan keling parya... nak hina dan persoal bab ibadah umrah... confirm kena ludah kalau jumpa cakap berdepan...


 
 Foto Najib dan Raja Arab Saudi - 'meeting him is like meeting a real life Magnum TOTO'

Betapa jijiknya sikap budak ini yang berkemungkinan besar adalah penyokong parti chauvinis anti-Islam DAP.

DAP pula sekali lagi menyerlahkan anti-Islam nya apabila Timbalan Pengerusi DAP Johor, S Ramakrishnan Suppiah, telah menghina ibadah umrah sebagai isu politik sempit dan melampau mereka.

Isunya ialah Suppiah yang dikatakan memuat naik sekeping gambar Perdana Menteri, DS Najib Razak dan isteri, DS Rosmah Mansor, memakai ihram dan duduk di dalam Masjidil Haram ketika melakukan umrah.


Suppiah menulis dalam kirimannya ‘All sins cleansed‘ (semua dosa sudah bersih) dan di dalam gambar itu pula ditulis ‘NOW We can steal again‘ (Sekarang kami boleh mencuri lagi). 
Pemimpin rasis DAP terbabit dilaporkan memuat naik gambar itu beberapa jam lalu. Siasatan ismaweb.net bagaimanapun mendapati kiriman dalam laman Facebooknya sudah dipadam. 
Bagaimanapun, seorang pengguna laman sosial yang hanya menggunakan nama ‘Joe Najib’ sempat membuat ‘screenshot’ kiriman dan memuat naik dalam laman Facebook beliau. 
Berikutan itu, umat Islam dan netizen mengecam tindakan itu dan menyifatkan perbuatan Suppiah sebagai keterlaluan, rasis dan cuba menghina Islam - seterusnya

Dalam masa yang sama, kehadiran PM yang disambut mesra oleh Raja Arab Saudi ini secara tidak langsung telah menangkis propaganda Pakatan Pembangkang yang kononnya Najib Razak berbohong sumber derma RM2.6 bilion yang beliau terima daripada kerabat Diraja Arab Saudi.
Jika Najib Razak berbohong, tidak mungkin beliau diterima dengan mesra oleh kerajaan dan Raja Arab Saudi.  
Menghadap dan beramah mesra semalam bersama Baginda Raja Salman Abdulaziz Al Saud, Raja Arab Saudi dan Penjaga Dua Masjid Suci.  
Realitinya, tidak mungkin seorang pemimpin tertinggi Islam yang menjadi Penjaga kepada 2 tanah suci umat Islam seluruh dunia mahu bersekongkol dengan Najib Razak jika segala dakwaan Pakatan Pembangkang itu adalah benar.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.