Wednesday, March 23, 2016

PUKIMAK DAP TONY PUA MASA NAJIB KENA TUDUH MINTA BERCUTI KES RASUAH LIM GUAN ENG TAK PAYAH CUTI PULA

Ini contoh KEBABIAN dan KEBANGSATAN macai, pecacai dan barua DAP terutama lancau bernama Tony Pua yang mengamalkan double standard dalam segala-galanya. 

Dulu menyalak serupa anjing dan menyondol ala babi merata-rata kempen minta Najib bercuti kerana tuduhan pada 1MDB sekarang bila tuduhan rasuah dan skandal tanah PPR taman manggis BOLEH PULAK dia kata Lim Guan Eng TAK PELU BERCUTI... kenapa double standard???

Sebab dia cina ka? sebab dia pemimpin DAP ka? sebab dia pembangkang ka? sebab dia tokong ka? sebab dia diktator ka? sebab lu macai penjilat dia ka?


MALU LAH SOKONG PARTI DAN PEMIMPIN MACAM NI... PUIII!!!!

1 comment:

Anonymous said...

dah ditegaskan bahawa babi adalah najis dan memakan babi bermakna memakan najis. oleh kerana dah terlalu lama dan terlalu banyak makan babi maka perangai manusia juga boleh bertukar seperti perangai babi. agak2 tony phua @ puaka ni banyak makan babi ke tidak? kaji aspek perangai dan otak dia berfikir....

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.