Wednesday, March 9, 2016

MAHATHIR MACAI PEMBANGKANG SETUJU AGENDA BEBASKAN PENJENAYAH SAHIH PELIWAT JUBOR ANWAR IBRAHIM

Mahathir kesian dan mahu menebus dosa bila merelakan diri di PERKUDA parti chauvanis DAP dan pendokong sosialis + liberalisme PKR dengan membawa kaldai REKRUT DAP beliau bersama menandatangani deklarasi rakyat. Malah dia setuju dengan KEBODOHAN dan KEBANGSATAN pembangkang mahu Anwar DIBEBASKAN... nyanyuk ka org tua ni???

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhyZtB5SzT2rRoDzHYw0hI73Id2d4SljaAPmcQA-CVZaeqFtZxJAcKQGlKVmQbxLV4LlKprSEaT8pB-DfbfTULpx4IYLmcbA3bqLB2JSpohl4U__qwrSs1cmTXYFVfooW4IGhV76k90s-Y/s1600/12805731_1512699559039803_6497694223432929396_n.jpgAnwar dipenjara atas kesalahan jenayah atas kesalahan MELIWAT dan telah melalui proses penghakiman panjang termasuk beratus kali penangguhan lalu DIBUKTIKAN lantas disabitkan dimahkamah kesalahan ini. Anwar bukan tahanan politik macam Mandela atau Suu Kyi... mereka tu ditahan atas alasan politik... Anwar disabitkan dihukum atas kesalahan MELIWAT!!!

Mungkin Mahathir tau dah ANWAR meliwat dan kaki seks lama dulu... perkara itu dijadikan senjata dan digunakan hanya bila Anwar cuba lawan dia... Jelas Mahathir BERSALAH naikkan Anwar sampai jadi TPM... dan bila memecat Anwar negara jadi huru-hara malah bahana malang yang kita tanggung sekarang berpunca dari MAHATHIR!!! sekarang Mahathir nak bebaskan Anwar menerusi deklarasi rakyat pula??? 

Berapa ramai lelaki dan wanita pula  akan jadi mangsa LIWATAN dan berapa ramai anak dara, tunang, bini orang dan wanita yang akan jadi mangsa skandal dia nanti...betapa huru-hara negara lepas ni... perpecahan dan kehancuran... Mahathir nak mati dah dia bukan peduli semua itu yang penting hati dia PUAS!!! puas menjahanamkan mereka yang tak mahu ikut telunjuk dia... mangsa adalah rakyat...

takkan nak tunggu Karpal kirim salam dari kubur baru mahathir nak insaf...  yang pasti Karpal akan kata "MAHATHIR WAJIB BERTAUBAT!!!"

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.