Tuesday, November 2, 2010

PAS CONTOH TERBAIK MUNAFIK ISLAMIK

Salam Perjuangan...

memang takdir Allah SWT satu persatu topeng PAS dibukakan demi memperlihatkan kepada rakyat bahawa PAS bukan seperti yang kita sangkakan... PAS hanya sebuah parti POLITIK! cuma mereka bertopengkan & memperalatkan ISLAM bagi menarik sokongan seterusnya melacur dan menggadaikan Islam hingga sanggup mencemar kesucian Agama Islam demi sebuah "KUASA"...


Apa yang PAS buat tak kira lah jika buat jahat sekalipun akan disokong dengan "fatwa" sesat menghalalkan tindakan demikian serta Allah membenarkan... namun jika orang lain buat especially UBN walaupun baik macam mana sekalipun tetap haram dan dilaknat Allah... sikap "double" standard PAS mencerminkan PAS dan pemimpinnya adalah "MUNAFIK" dan dalam Islam golongan ini wajib di"perangi" kerana merosakkan masyarakat dan membawa perpecahan... nah! bukan itukah yg PAS lakukan... lihat betapa KEJI, BUSUK dan BANGSAT mereka ini..

Di Manek Urai Julai 2008
Empat hari selepas menang tipis dalam pilihanraya kecil DUN Manek Urai, PAS membuat aduan di balai polis Kuala Krai berhubung taktik Umno membayar elaun tambang kepada pengundi luar yang pulang untuk mengundi pada 14 Julai lalu.

Ketua Dewan Pemuda PAS Kuala Krai, Mahadi Mat Zain, dengan ditemani Ketua Pemuda PAS Kelantan, Abdul Latif Abdul Rahman dan timbalannya, Hisham Fauzi, membuat laporan polis semalam, meminta mendesak pihak berkuasa menyiasat perkara itu.

Mereka menuduh BN dan Umno telah merasuah pengundi pada hari pengundian dalam sebuah premis Kesedar di Sungai Peria. Berita penuh KLIK SINI

Di Galas Oktober 2010
PAS akan membayar sehingga RM250 kepada pengundi yang berada di luar DUN Galas bagi menampung kos perjalanan mereka untuk keluar mengundi pada 4 November nanti. Pengarah jentera PAS bagi pilihan raya kecil itu Datuk Abdul Halim Abdul Rahman berkata, bayaran itu bukanlah satu bentuk rasuah.

Katanya, bayaran tersebut hanyalah untuk memudahkan kumpulan pengundi berkenaan, sejumlah 1557 orang bagi keluar mengundi.

"Kalau pengundi luar ini tidak balik, kita risau juga. "Kita tisak mahu jumlah keluar mengundi kali ini kurang daripada 81 peratus," katanya. Berita Penuh KLIK SINI...

Masih mahukah kita menyokong dan mengundi PAS atau Pakatan Rakyat seterusnya bersubahat menyerahkan tapuk kepimpinan negeri dan negara kepada golongan munkar yang di laknat Allah SWT... gabungan golongan DAP - Kafir Harbi!, PAS - Munafikun! dan PKR - Laknatullah!...

mari kita "BERHIJRAH" sebelum terlewat! Allahuakbar!


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.