Monday, November 29, 2010

ISLAM DILACURKAN DALAM KONGRES PKR 2010


TV3 menyiarkan ucapan wakil AMK Kesavan yang secara terang terangan MENGHINA DAN MEMPERMAINKAN ISLAM. Beliau menipu perwakilan dengan tafsir songsangnya dan yang peliknya orang Islam dan seluruh perwakilan dalam Kongres PKR bersetuju dengan Kesavan.

Mana Yusuf Qardawi PKR? mana PAS yang kata perjuangkan Islam... jangan main bangsatlah PAS dan mereka yang berkopiah konon Islamik sangat tu! ini Islam yang kamu relakan untuk dilacur, dirogol dan diperkosa bukan Islam demi kekuasaan di dunia... kenapa tak tegur???

Rujuk Video di artikel ini di blog Taiping Mari -




ANWAR PENING KERANA HINDU BACA QURAN

ayat dan tafsir sebenar ialah;

إِنَّ فِي خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ وَاخْتِلاَفِ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ لآيَاتٍ لِّأُوْلِي الألْبَابِ
Sesungguhnya dalam penciptaan langit dan Bumi, dan silih bergantinya malam dan siang, terdapat tanda-tanda bagi orang-orang yang berakal.

الَّذِينَ يَذْكُرُونَ اللّهَ قِيَامًا وَقُعُودًا وَعَلَىَ جُنُوبِهِمْ وَيَتَفَكَّرُونَ فِي خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ
رَبَّنَا مَا خَلَقْتَ هَذا بَاطِلاً سُبْحَانَكَ فَقِنَا عَذَابَ النَّارِ
Yaitu orang-orang yang mengingat Allah sambil berdiri dan duduk, dan dalam keadaan berbaring, dan mereka memikirkan tentang penciptaan langit dan bumi sambil berkata: "Ya Tuhan kami, Engkau tidak menciptakan ini dengan sia-sia! Maha Suci Engkau! Maka peliharalah kami dari siksa neraka."

Tafsiran yang dibaca oleh Kesavan Subramaniam berbunyi:
"Firman Allah dalam kitab al-Quran surah Ali-Imran yang berbunyi begini, sesungguhnya dalam penciptaan langit dan bumi dan silih bergantinya siang dan malam, maka terdapatlah tanda-tanda manusia berakal , agar kita sentiasa berfikir, agar minda diasuh dan terbentuk dengan baik lalu seterusnya melakarkan budaya sihat supaya tidak songsang dan tidak menyeleweng dari norma-norma kehidupan manusia yang beradab lagi bertamadun." - Kesavan

NAMPAK TAK BETAPA AYAT SUCI AL-QURAN SEWENANGNYA DIPERMAINKAN DAN DAJJALKAN BUKAN ISLAM...

ORG ISLAM PEMBANGKANG PULA BODOH MERELAKAN MALAHAN MENGIYAKAN SAHAJA KESUCIAN ISLAM DILACURKAN...

KALAU ANDA ANGGAP DIRI ANDA ORANG ISLAM... MASIH MAHUKAH KITA SOKONG PAKATAN RAKYAT? BERSUBAHAT MENJAHANAMKAN ISLAM???

TEPUK DADA TANYA IMAN...



2 comments:

getah lastik said...

KALAU DIA BETUL2 IKHLAS....SURUH DIA BERI TAFSIRAN MAKSUD SYHADAT SEPENUHNYA...

123lekuk said...

Anwar suka Hindu tafsir Qur an cara salah.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.