Friday, November 12, 2010

KETUA PENERANGAN PAS IDRIS AHMAD AGAK BODOH KERANA TIDAK SEKOLAH


Apa??? jawatan dia Ketua Penerangan PAS Pusat patutlah ahli-ahli pas jahil, tak terajar dan suka mengarut... apa taknya ketuanya pun sama... nak gelak pun ada... nak kutuk pun ada... tapi kalau inilah tahap pemikiran pemimpin PAS... saya tegaskan tak layak sama sekali untuk hang pa semua dari PAS memimpin negara!

lihat saja cara pemikiran nik aziz, khalid samad dan beberapa tokoh "gila" yang sering suka memutar belitkan isu dan kenyataan termasuk memutarbelitkan agama pun di"halalkan"... kesian... apa nak jadi ni... BODOH BETUL he he he...




Deris dengan bingainya lagi

300,000 RELA bakal selamatkan BN di S'gor?

PAS berharap sasaran membuat penambahan mendadak anggota Ikatan Relawan Rakyat Malaysia (RELA) kepada 300,000 di Selangor menjelang 2011 tidak mempunyai kaitan dengan agenda BN yang didakwa cuba menawan Selangor melalui undi pos.

Ketua penerangan parti itu Idris Ahmad berkata angota pasukan itu tidak harus menjadi "tiket untuk mereka didaftar sebagai pengundi pos" dalam pilihan raya umum ke-13 yang akan datang.

"PAS memang meragui kewibawaan undi pos dalam setiap kali pilihan raya kerana ia adalah simpanan tetap BN.

"Sudah lama PAS menuntut undi pos dihapuskan kerana kita mempunyai bukti daripada bekas anggota tentera yang bertugas selama ini tidak tahu siapa yang undi kertas mereka," kata Idris (kiri).

Kelmarin, RELA Selangor dilaporkan mensasarkan peningkatan sekali ganda keahliannya untuk mencapai 300,000 orang menjelang akhir tahun ini berbanding 153,000 orang pada masa ini.
Undi pos sebelum pembuangan undi hanya polis, askar, dan petugas spr. Abenda ko cakap ni deris.

Ko dengan Mahfux Bean sedara ke?

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.