Wednesday, May 2, 2018

PRU14 : MAHATHIR DI PROMOSIKAN PKR SEBAGAI HANTU POLONG TANPA KEPALA BERTUANKAN DAP


Untuk menjimatkan kos dan memperdaya rakyat Mahathir telah di hantu polongkan penyokong PKR bagi kempen PRU14 ini. Punya dahsyat mahathir di rendahkan martabat serta seolah dihina mereka umpama hantu tanpa kepala hehehe!!!!. 

Pembangkang marah dengan tindakan SPR menurunkan poster mereka seolah pembangkang tidak tahu peraturan pilihanraya. Bekas Timbalan Pengerusi SPR, Datuk Seri Wan Ahmad Wan Omar sebelum ini meluahkan rasa hairan dengan sikap pembangkang mempersoalkan garis panduan penggunaan gambar ketika kempen kerana ia bukan peraturan baharu.

Kata beliau, syarat penggunaan gambar ketika kempen yang dihadkan untuk jawatan Presiden dan Timbalan Presiden merupakan prosedur operasi standard (SOP) sejak PRU12 supaya bahan kempen tidak mengelirukan pengundi
Belum mati sudah jadi hantu polong bertuankan DAP... kesian... inilah nasib mahathir mamak karala keturunan yamen... makan lama makin sesat makin lupa makin diperkuda... kesian atok cucu nak ajak main tapi sebab kemaruk kuasa cucu dilupakan, rakyat dipergunakan kerabat dan kroni di kenyangkan... 

Selamat mengundi... jangan salah pilih... 
#undiBN 
#tolakpembangkang

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.