Tuesday, January 16, 2018

BERSATU BAKAL DIBATAL ROS MAHATHIR CALON PM PEMBANGKANG BAKAL GUNA TIKET DAP KA?

Maklumat dalaman mengatakan PARTI BUNGA atau BERSATU atau PPBM - Parti Penjilat Bontot MahaThir akan di BATALKAN pendaftaran oleh ROS kerana sudah melanggar banyak peraturan malah dibuktikan menerusi ADUAN AHLI dan PEMIMPIN mereka sendiri yang mencecah lebh 500 aduan.


.
KUALA LUMPUR - Satu perhimpunan dijangka akan diadakan di ibu pejabat Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS) bagi mendesak siasatan terhadap Perhimpunan Agung Bersatu yang didakwa tidak sah.

Bekas Exco Pemuda Bersatu, Muhd Syazwan Ahmad Zainal berkata, sehingga kini tiada tindakan daripada ROS walaupun beberapa aduan telah dibuat berkenaan perhimpunan tersebut yang tidak mematuhi perlembagaan parti.

"ROS perlu tegas dan tidak berkrompomi dengan mana-mana pihak. Sebagai ahli parti, kami berhak tahu sama ada perhimpunang agung itu sah atau tidak.




Bersandarkan jangkaan itu Mahathir Mamak Karala dilihat cenderung menggunakan tiket DAP untuk bertanding... SOHEH wajib bertanding sebab Mahathirkan calon PM Pakatan Haprak!!... dengan mengambil kira pandangan ULARMAK PAN penjilat dan boneka wahid DAP Mat SABUn ini pasti MAHATHIR SETUJU lagipun dia kan REKRUT DAP hehehe!!!




RELA MENJILAT DAN MENJADI BONEKA DAP

DEMI MENCIPTA REKOD PM PALING TUA DALAM SEJARAH DUNIA
DAN MEMASTIKAN MUKHRIZ JADI PM LEPAS NI

MAHATHIR REKRUT DAPiggy

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.