Monday, October 16, 2017

RAJA KLEPTOKRASI MAHATHIR BERJAYA ANJUR PESTA BOHONG RAKYAT MERIAH BERJUTA HADIR

Sabtu lepas berlangsung demo anti-kleptokrasi di Padang Timur, Petaling Jaya dengan sasaran 100,000 orang akan hadir. Cuma ikut logik Padang Timur, Petaling Jaya itu maksimumnya hanya mampu memuatkan 10,000 orang sahaja... hahaha tengok awal-awal lagi penjilat pakatan rakyat dah kena KLEPET ehhh kleptokrasi!!! hehehe

DARI SEGI SAMBUTAN DAN KEHADIRAN

Memang hebat sambutan... jangan tengok laporan media massa atau laporan blog neutral or pro kerajaan sebab menipu ja... demo anti-kleptokrasi berjaya tau!!! Mereka cemburu kerana kehadiran lautan manusia membanjiri demo ini menyaingi Himpunan Baju MERAH dan FASTAQIM 2.0. 

Laporan 4,000 orang tidak tepat sebab kalau kira betul-betul lebih 140,000 ribu hadir dengan kiraan termasuk iblis, syaitan, jin, bunian, semut, serangga, pokok, burung, bunga dan sebagainya hehehehe!!!


TERBUKTI - Pakatan rakyat meliputi DAP, PKR, PAN, BUNGA kini DITOLAK RAKYAT sepenuhnya... RAKYAT SUDAH FAHAM bahawa segala isu di mainkan pakatan tidak lebih sekadar SPIN, PEMBOHONGAN dan PENIPUAN yang menutup cerita sebenar!!!

SIAPA SEBENARNYA RAJA-RAJA KLEPTOKRASI - PESTA PEMBOHONGAN KEPADA RAKYAT!!!


Mahathir Mohamad - apa tidak ada masalah atau skandal besar semasa zaman pemerintahnnya... malah tiada siapa berani melawan kerana kaedah diktaktornya serta penggunaan ISA ketika itu... tanyalah mereka yang kini berpeluk cian dengan mahathir sekarang... demi kuasa prinsip perjuangan di lacurkan!!!



Paling dahsyat cuba semak keluarga dan kroni mahathir mohamad... siapa yang tak kaya raya dan jadi JUTAWAN??? rumah mereka semua besar mana??? kereta mewah dan gaya hidup mereka... KLEPTOKRASI khhaahhhkkk TThuuiii!!!!

Sama sahaja keluarga pimpinan PKR, PAN dan DAP... Anwar banduan peliwat, nenek kipas Jijah, Mat Sabun, Dicktator Lim... anak beranak mereka senang lenang bukan? so SIAPA SEBENARNYA YANG penjilat mahu pertahankan!!!!



Nak selamatkan para raja KLEPTOKRASI KA?





SEDARKAH PAKATAN SEBENARNYA YANG PENUH KLEPTOKRASI




#cukuplahditipu
#tolakpakatanrakyat
#hancur pakatan rakyat

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.