Monday, October 2, 2017

BODOH! BODOH! BODOH! RAFIZI RAMLI PUNDAN TERLEBIH LEBIH BODOH!!

Kenyataan BODOH terlebih-lebih BODOH oleh Rafizi Ramli jelas mengambarkan bahawa Rafizi sendiri bersama staf INVOKE serta pemimpin dan penyokong pembangkang lah yang BODOH bin BAHALOL dan bangang tahap dewa hahahaha!!! 

Betullah Rafizi kata BODOH bukan jenayah... tapi kalau BODOH BODOH BODOH tu menyusahkan orang lebih lagi bila merata tanpa segan silu memfitnah, berbohong, menipu dan spin ala MUNAFIKUN... sampai mulut sotong YB pondan ni berbau longkang yang penuh najis nanah dan berak itu memang CELAKA!!!!



Dah kantoi menipu, bohong dan spin... masih nak BODOH kan diri sendiri ke??? berjela dah kena saman... sabitan kes fitnah pun berlambak.... munafik macam razizi pundan sotong ni juga kau masih nak percaya hahahaha!!! tu memang bodoh kuasa3 hehehehe....

Terbaru...terbongkar taktik bayar membayar antara RAFIZI dengan RAFIZI hahaha.... habislah duit derma orang ramai kena spin.... konon demi bayar saman hehehehe... sapalah BODOH BODOH BODOH yang masih nak menderma pada munafik dan kaki temberang macam rafizi hehehe....


Rafizi seumpama telah menyalahgunakan dana yang dikutip dari rakyat kejadian ini harus membuka mata rakyat melihat pekong Naib Presiden PKR ini sekaligus menggambarkan BETAPA LICIK manafikun bernama Rafizi ini manipulasi dana jutaan ringgit yang terkumpul!!!!
 
 
Rafizi  merayu rakyat menghulurkan dana kunun mahu bayar denda saman 300 ribu kepada NFC. Apabila dana dah terkumpul mencecah jutaan ringgit rafizi sengaja enggan membuat bayaran sehingga terpaksa mendepani tindakan muflis dari pihak NFC demi meraih simpati dan mungkin taktik nak SONGLAP duit derma... hebat tak dajjal kecil rusuhan DAP dan Anwar ini menipu dan berlakon!!!
 

Hasil penipuan dan pembohongan BANGSAT Rafizi Pundan ini rakyat pun dah jelik, jijik dan mual nak dengar kata nista dari mulut bersembur nanah dan darah.... tengok saja ceramah LORI SAMPAH Rafizi... SYAITAN dan IBLIS serta JIN KAFIR ja ramai berkerumun penuh sampai 100k jadi penonton... manusia hanya ada dua tiga kerat tu yang menadah... itu pen sebab depa makan dedak selaku TOP DOG kawasan hahahaha...


cukuplah... hentikan sokongan dan jangan lagi terperdaya dengan pembangkang laknatullah ni... tolak pakatan rakyat!!!!
 
#sotongpenipu
#rafizimunafik
#rafizirajapembohong
#tolakpakatan
#pakatanpenipu

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.