Wednesday, September 3, 2014

RAKYAT SELANGOR NAK BUAT BODOH JE KE BILA PAKATAN RAKYAT PAS PKR & DAP DERHAKA DAN INGKAR TITAH SULTAN SELANGOR

Pakatan Rakyat jelas biadap dan derhaka pada tuanku sultan Selangor apa bila PAS dengan kurang ajarnya hanya mencalon kan dua nama Azmin dan Azizah. manakala PKR dab DAP tetap mahu mencalonkan Azizah sahaja walhal tuanku sultan selangor mahukan lebih dari 2 nama.


Apa rakyat selangor mau buat bodoh dan tak tahu saja bila Tuanku Sultan di perkotak-katikkan mereka... malah selangor dijadikan lubuk NAJIS mereka mengaut kekayaan negeri demi MATLAMAT POLITIK mereka... Apa rakyat selangor rela diperkudakan dan dijadikan boneka untuk memuaskan nafsu ANUwar BERAHIm menerusi BINI rasmi dia...

Wan Azizah yang dicanang untuk menjadi MB langsung tidak bagus, berkaliber dan memiliki keupayaan... dia bakal diperkudakan Anwar berahim dan DAP sahaja... malah dia bukan anak jati selangor dan langsung tak ada kaitan dengan selangor... dia kelahiran singapura, menetap di penang dan ada darah cina korea... apa dalam negeri selangor ini sudah tidak ada langsung anak jati yang boleh jadi MB sampai perlu import dan hadap sangat daru luar???

Inilah natijah kita rakyat selangor beri undi dan kemenangan pada pakatan rakyat... nahh tengok sekarang kita di buli dan disepak terajang dipaksa mengikut telunjuk pakatan rakyat demi nafsu buas ANUwar BERAHI.... kerana mau balas dendam, runtuhkan perpaduan dan berkuasa mutlak di Malaysia...


Kita harus bangkit!!! sebagai rakyat selangor kita perlu bersatu menolak Pakatan Rakyat... dengan rendah diri kita memohon limph kurnia Tuanku Sultan Selangor untuk membubarkan parlimen... seterusnya apabila berlaku pilihanraya negeri nanti kita rakyat selangor perlu bersatu menolak dan tidak lagi mengundi pakatan rakyat....  pakatan rakyat PAS, PKR dan DAP termasuk ANUwar, Azizah, Azmin dan seluruh penjilat tegar mereka perlu DI AJAR bahawa selangor bukan negeri untuk mereka pijak-pijak untuk cita-cita bangsat dan dendam peribadi merampas kuasa negara....

AYUH BERSATU... Rakyat Selangor Tolak Azizah dan Pakatan Rakyat


PAS RELA KETEPIKAN DAN KHIANATI ISLAM, MELAYU DAN SULTAN DEMI JANJI KUASA DAN KEKAYAAN... MALAH BERSEKONGKOL DENGAN KAFIR HARBI DAP DAN PARTI MUNAFIKUN PKR... INIKAH PERJUANGAN YANG ISLAM AJAR???

KUALA LUMPUR 2 Sept. - Pas hanya akan mengemukakan dua nama iaitu Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail dan timbalannya, Azmin Ali sebagai calon Menteri Besar Selangor yang baharu bagi menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Keputusan Pas itu dilihat sebagai mengulangi pendirian mencalonkan dua pemimpin PKR tersebut seperti yang dipersetujui Jawatankuasa Kerja Pusat Pas pada 17 Ogos lalu. 
 

Pada 26 Ogos lalu, Sultan Sharafuddin menitahkan supaya setiap parti dalam pakatan pembangkang mencadangkan lebih daripada dua nama untuk dipilih sebagai Menteri Besar yang baharu.

PKR dan DAP sehingga kini belum mengubah pendirian mereka untuk mencalonkan nama Wan Azizah sahaja untuk dipersembahkan kepada Sultan Selangor.

1 comment:

Johan said...

Eh memang mereka PaKaR biaDAP.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.