Wednesday, May 8, 2013

ROSMAH MARAH DS NAJIB TUN RAZAK NAK CIUM BONTOT CINA LAGI LEPAS KENA KENCING CINA HA HA HA

Bila ya kerajaan nak ambil tindakan atas provokasi, tindakan rasis dan pelampau serta sebaran risalah atau maklumat yang menjurus kepada mencetuskan ketegangan kaum terutamanya dari KAUM CINA??? yaaaaa dari DAP khususnya...

Apa yang BODOH sangat ni.... Tak perlu lahhh nak jaga hati CINA lagi dahhh ooiiii... dulu Hishamudin KDN barang kecik, tak ada telur dan BACUL sebab nak jaga hati pengundi CINA konon... nahh sekarang jaga hati ke... bagi macam-macam ke... lepas terima dan sapu semua bantuan kerajaan BN... CINA tetap undi DAP... SAH CINA Kaum parasit tak tau bersyukur dan terima kasih...

Hey! apa tunggu lagi ni??? aku dah meluat dan ramai yang dah BERNANAH menahan provokasi dari CINA Kafir Harbi LAKNATULLAH DAP ni... Kalau jadi 13 Mei sapa yang susah... 13 Mei dah makin dekat nii... apa cina tak seram ke???





2 Pelacur Jalang CINA murah dari Singapura... apa hal kau nak sibuk2 pasal Malaysia...


Kutuk ISLAM... Melayu dan segalanya lah... Apa kita nak lepas macam tu sahaja


Ni apa??? Kepala Hotak dia!!! ini ke tindakan yang kita kata patriotik???






 有救了!!!
Ada harapan lagi!!!

注意注意!!!!
Perhatian!!

分享出去 !!!
Sila sebarkan!!!

最新消息!!!
Maklumat terbaru!!!

刚刚听见新加坡电台说,國阵对于 这次的投票发表还未结束,要进行 第二轮的激战!因此感到担忧!!!
Sebentar tadi dengar media singapura kata, keputusan kemenangan bn masih belum tamat, dan kini akan ada perang kedua dan mereka sedang risau!!!

刚早上看见我们民联领袖们发表, "各位民联支持者别担心,他们还 没有赢,我们还没有输,我们要进 入第二阶段了
"Pagi tadi tengok pemimpin PR berkata, "para penyokong kami, jangan risau, mereka belum menang, dan kita belum kalah, kini kita akan masuk ke peringkat kedua"

再看见我们未来首相*安华*开记 者会发表,有足够的证据证明'' 污桶''在这次选举作弊,以及犯 了许多条规!
Seterusnya bakal perdana menteri kita "anwar" akan memberi pc untuk mendedahkan bukti bahawa umno menipu dalam pru kali ini dan telah melanggar beberapa syarat!

现在我们要为我们的领袖一起加油 !为他们打气,我们千万别泄气! 他们是我们唯一的希望!我们人民 是他们的唯一动力!!
Kini, kita kena memberi semangat kepada pemimpin kita! Bersama-sama dengan mereka, jangan kita putus asa, hanya mereka lah harapan kita! Kita sebagai rakyat adalah penguat semangat mereka!!

大家赶快分享这些话!让我们的UBAH回来!!!!
Segeralah kongsikan maklumat ini! Kembalikan UBAH kita

TAK BERUNSUR PROVOKASI KE MESSAGE DI ATAS YANG DISEBARKAN DIKALANGAN KAUM CINA ???


 Ya... mereka tak mau lagi jadi warga negara Malaysia... BODOH kalau tak ambil tindakan


 Ya tengok ROSMAH pun cium bontot cina juga... Najib tak salah... ha ha ha
 
 Ini Penyokong dan pemimpin PALING ISLAM iaitu PAS kena baca.... BODOH!!! Pakai serban bertingkat-tingkat konon Islam sangat... rupanya LEMBU je kepada DAP dan PKR...

 Ni tak berbahaya ke message ni??? suruh bunuh POLIS... wahhh kalau tak ambil tindakan Najib dengan Rosmah boleh kongsi cium punggung cina... ha ha ha
 

  Tajuk : MALAYSIA, RAKYAT CINA, DAP DAN SELURUHNYA
  Rencana ini akan mengingatkan kita semua supaya menyedari hakikat matlamat  perjuangan bangsa Cina Malaysia.  Malaysia harus berada dalam didikan  Cina mulai masa ini telah meningkat maju hingga dapat menguasai pelbagai  aspek pembangunan dan ini diakui oleh pemimpin Melayu sendiri.  Orang  Cina telah banyak mencapai kejayaan dan kekayaan.  Wang ringgit sudah  tidak menjadi masalah lagi.  Kita dapat MEMBELI KERAKYATAN DENGAN HARGA  RM50 SAHAJA.  Saya ingin menyatakan bahawa kaum Cina patut bersepadu  DEMI MERUNTUHKAN BANGSA MELAYU.
 
  Dahulu kini atau masa akan datang Malaysia akan berada di dlaam tangan bangsa  kita, bangsa kita bangsa Cina.  PEMIMPIN MELAYU AMAT LEMAH DAN BANYAK  YANG PANDAI BERLAGAK DARIPADA MENJAGA KEPENTINGAN BANGSA SENDIRI.  Maka  dengan adanya kesempatan ini perjuangan kita berhasil dan kemenangan dalam 20  arena politik dan tenaga sukarela kita.  Ayuh... kita hapuskan hasrat  murni sesetengah pemimpin Melayu agar kedudukan kita tidak terjejas dan  bangsa MELAYU TERUS MUNDUR DI BAWAH TELUNJUK KITA.  Kita tanamkan sikap  boros, murah hati dan suka memberikan pinjaman wang kepada bangsa Melayu agar  mereka akan memuji tindakan kita dan mereka memuji orang Cina kaya dengan  ilmu psikologi dan wang ringgit yang dapat menenggelami mata orang  Melayu.  Hingga kini undang-undang diberi dan dibubarkan suara kita  adalah utama.  Pada masa ini, ramai pemimpin yang takut akan suara-suara  kita tetapi orang yang paling kita takuti ialah DR MAHATHIR yang sekarang ini  di belakang kerajaan.  Mari kita bersatu padu demi keuntungan dan  perniagaan yg menjadi bidang bangsa Cina mulia.
 
  MULA-MULA KITA TUMPANG NEGARA ORG KEMUDIAN KITA JAJAH DENGAN CARA YG BERKESAN  DAN RAPI.
  SEMUA PEMIMPIN DAP ADA MATLAMATNYA.  INI MUNGKIN DALAM DUA ATAU TIGA  PILIHANRAYA LAGI. KEMUDIAN KITA AKAN BERKUASA SEPENUHNYA DAN AKAN  MEMECAH-BELAHKAN PEMIMPIN MELAYU YANG BODOH ITU.
 
  Pemimpin orang Melayu itu sama seperti mereka berniaga iaitu modal banyak  tetapi bodoh tidak mendapat keuntungan.  Rancangan bangsa Melayu bodoh  dan dikatakan tidak berjaya lembab, kerja lambat dan banyak menggunakan wang  dan ini merugikan mereka sendiri SIKAP DENGKI ORANG MELAYU SENDIRI SEMAKIN  MENINGKAT DAN MENYERONOKKAN KITA.
 
  Kita bangsa Cina jangan sayang wang ringgit kerana ini SENJATA KITA UTK  MENGUASAI EKONOMI MALAYSIA dan kita cuba sedaya upaya utk menjatuhkan  perniagaan mereka.  Sehingga kini kita telah menjatuhkan 15% daripada  perniagaan mereka.
 
  Kita mesti berjuang dan menjaga kaum kita.  Kita jadikan orang Melayu  kolot dan bodoh macam Papua New Guinea (macam org asli, macam orang  binatang).  Kemudian kita beri ubat dan racun agar mereka khayal dan  asyik serta lahap pada orang Melayu.  Biar kita bertolak ansur secara  bangsa kita dan berpura2 hormat kepada mereka dan memanggil mereka Tuan atau  Encik agar mereka kembang bontot (bangga).  Apatah lagi kalau kita  memuji-muji mereka.  KALAU PERLU MASUK ISLAM PUN TAK MENGAPA…Ini boleh  jadi lebih baik kerana dapat menjalankan dakyah dalam diam-diam tanpa  disyaki.  Kita buat-buat percaya kepada agama mereka dan membiarkan  mereka merasa bahawa kita menghormati mereka.
 
  Inilah senjata kita iaitu menjaga anak-anak kita dan generasi kita dari  lembah DADAH kerana dadahlah yang merosakkan akhlak manusia.  KITA  GUNAKAN DADAH UNTUK MEROSAKKAN ORANG MELAYU yang BAKAL MEMIMPIN NEGARA MEREKA  HINGGA…sahaja hampir 60% kemajuan ini tercapai dgn selamat dari ilmu orang  Melayu akan pudar dan tidak akan berguna lagi kerana dipengaruhi dadah yg  kita beri.  Dalam 10 hingga 15 tahun lagi cerdik, pandai Melayu akan  hilang dan generasi akan datang semuanya akan lemah dan hilang ilmu mereka.
 
  SAYA RASA TAKUT, DENGAN ILMU TAUHID DAN BATIN, TETAPI TELAH HILANG DAN  DISEBABKAN FITRAH KITA.  BIAR ILMU MEMPERTAHANKAN MEREKA YANG  HANDAL-HANDAL ITU AKAN BERPECAH BELAH DAN SETERUSNYA KITA BUNUH ORANG MELAYU  DAN KITA PECAH-BELAHKAN MEREKA DGN MENGGUNAKAN DAKWAH KERANA MEREKA BERPEGANG  KEPADA DAKWAH AJARAN MEREKA YANG MUDAH DIPESONGKAN.
 
  Ternyata kita telah Berjaya melakukan dgn mengelirukan pemimpin ABIM dan  melagakan dengan “PAS”.  Dengan ini kita dapat memecahkan parti PAS dan  UMNO.  Mungkin.  Kita memecahkan pemimpin sama-sama mereka dalam  kelompok yang lebih kecil lagi.  Sabah dan Sarawak akan berpecah dari  Malaysia atas angkara kita dan di bawah pimpinan Mahathir yg telah tua dan  mementingkan diri sendiri.  Maka kita akan menjadikan Malaysia Negara  kita apabila beliau tiada dan di sinilah berlakunya punca keruntuhan mereka  seperti mana TUN ABDUL RAZAK DAN TUN DR. ISMAIL ORANG KUAT MELAYU yang telah  tiada.
 
  Kita harus aktif dengan persatuan kita dan dari persatuan kita berdamping dan  dapat tahu apa yg harus berlaku demi cita-cita kita.  Di sekolah  sudahpun Guru-guru Cina memupuk rasa benci kalau boleh membunuh bangsa  Melayu.  Sepandai-pandai Melayu akhirnya Melayu hilang.
 
  Dari pandai-pandai murid melayu, hanya 20% hingga 30% yg berjaya.  Lihat  di hospital lebih 80% terdiri dair kaum Cina.  Oleh itu ramai dapat  menolong kita bergembira dan berusaha lagi supaya tidak terbuang peluang  ini.  RAHSIA KERAJAAN, RAHSIA POLIS MAHUPUN TENTERA, KITA USAH RISAU,  KERANA KITA ADA ORG DALAM.  PEREMPUAN, JUDI, ARAK DAN DADAH SEMUA DAPAT  MEMBANTU KITA… Adakah saudara Cina tidak bersemangat berganding bahu dgn  saya? Saya yakin ini adalah benar.  Orang Cina terkenal dengan sikap  bersatu padu dan berkelompok dari dulu lagi.
 
  Marilah kita sama-sama berjuang di samping pemimpin Cina yg berkaliber.   DAP akan menjadi kuat, jadi kita akan mewujudkan semua semangat datuk nenek  kita terulung di Malaysia.
  Pemimpin-pemimpin hebat kita sedang berusaha mahu menawan negeri Melayu yang  kuat. Ini adalah Johor. Bila yang paling kuat berjaya ditawan, negeri yang  lain akan lagi senang. Kita pun sudah diberi bantuan Singapore.
 
  Kita dahulu yg pandai bersyarah di Melaka dahulu.  Marilah kita memuji  perjuangan Hang Li Poh dan laksamana Shing Ho Yang berjaya memikat dan  membuktikan ada raja melayu dahulu yg senang diperdayakan dengan ramai  orang  Cina ke Melaka.  Inilah perjuangan kita.
  Saya sangat berharap agar semua orang Cina menumpaskan hak orang Melayu  kepada hak org Cina.  Bangunlah bangsa Cina dengan apa sekalipun  walaupun terpaksa melakukannya dalam paksaan.
  Kejayaan kita berasaskan kerjasama serta persefahaman bangsa Cina yang  sememangnya cerdik pandai….
  Ke arah matlamat kita:….
 
  MALAYSIA HAK ORANG CINA 10 TAHUN LAGI

 NOTA : APA PUNYA BANGSAT KAUM CINA NI... LU SEMUA MEMANG CIBAIII!!!!

 Ni Boikot sebab apa??? FELDA saingi peniaga cina...buat alasan konon sebab UMNO... LAHANAT Kau CINA BABI!!!!


 NI BAPAK SEGALA PENGKHIANAT, KAKI LIWAT, MAIN PEREMPUAN, RASUAH, KRONISME, NEPOTISME, PENDOKONG PLURALISME AGAMA, SOKONG LGBT DAN SOKONG ZIONIS ISRAEL LAKNATULLAH...

BAPAK SEGALA BABI!!!!! SUKA BURIT CHINA DOLL

BILA LAHHH NAK MASUKKAN BALIK BINATANG NI DALAM KANDANG???

4 comments:

Anonymous said...

wahhh... ingat najib ada skandal ha ha ha

Anonymous said...

Najib Najib Najib tukar nama Ah Jib Gor pun kena kencing Cina
==================
Ah Jib Gor Ah Jib Gor
One strike of the Chinese Gor
You down like fallen Matador
They laugh at you Hor Hor Hor

====================
Najib harus ingat berapa baik kita lakukan untuk CINA mereka tetap hati BUSUK.

Anonymous said...

Cina ni kekadang silap jangka juga. Melayu yg kembang bontot bila dipuji tu melayu PR yg jadi kaldai & barua tukang cuci taik tu. Paling ketara bapaknya yg tunggang depan belakang tu (X ingat nama), bukan bontot aje kembang, dgn lobangnya sekali terlapang.

BUY CHINESE LAST (BCL)

Anonymous said...

eh, gambar amoi cina dua orang tu.. kalau nak sangat kene jilat jubor.. meh lah jumpa aku.. aku jilat jubor dorang masa dorang tengah peluh2 baru balik kerja.. sampai bersih... hahahhaha

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.